Waarom de Seiko skx007 een verschrikkelijk slecht horloge is

Corpsbal? Dat jij nou een ouwe vent bent, hoef je je niet af te reageren op mij!

En ik poch helemaal niet met mijn studie, lees maar terug. Ik verdedig me tegen iemand die zegt dat ik dom ben! Zeg vent, als ik aandacht zou willen, zijn er echt wel leukere dingen dan dit. Bovendien heb ik al die reacties hier niet gegeven, dat doen anderen.

Wel, je hoeft dit topic niet te lezen. Mag wel, Thijsse.

Gertjan91 Schreef:

En dan te bedenken dat ik nu bij een linkse partij
zit!

Dat maakt het een reeks aan foute keuzes :wink:

Wijs mij even de plek waar ik jou een corpsbal noemde…nee precies…

Maar als je je aangesproken voelt…jochie toch…

Dick

Vanaf volgende vergadering ben ik vrijmetselaar, dat maakt het weer goed.

"Wij zijn horlogeliefhebbers onder elkaar, en geen verzameling corpsballetjes… "

Vinnik best duidelijk.

Toch een fijn weekend gewenst!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

TS begint steeds meer op een reïncarnatie van Cee Lo te lijken,die had ook de gave om met een paar onnozele opmerkingen het hele forum in opstand te krijgen.
Het zal dus niet zolang meer duren dat dit nog online staat…
Delété please en terug naar normale forumpraat .

Tja, dat is natuurlijk een goede leerschool, zeker bij Hero :smiley:

Je hoeft niet slim te zijn om te kunnen studeren, dat is een misvatting.
En er bestaan genoeg “domme” mensen die gestudeerd hebben :slight_smile:

In de politiek zitten er namelijk genoeg :smiley:

En nu lijkt het me tijd om weer on topic te gaan reageren.

Bedankt DWG. Heb ik me weer even vermaakt. De belletjes van de VI-app waar ik op hoopt laten namelijk wat langer op zich wachten dan ik dacht. Ik heb zowaar mijn 6139 even uit zijn slaap gehaald om de smaak nóg wat meer te pakken te krijgen.

Gertjan, maakt niet uit joh… Over een paar jaar neem je een nieuwe nickname -mits de passie dan nog leeft- en niemand die het zal merken. :wink:

Zal wel opvallen als er ineens iemand komt met exact dezelfde horloges als ik!

Nee hoor, het is een doorsnee collectie.

mcfr Schreef:

En nu lijkt het me tijd om weer on topic te gaan
reageren.

Hoe abject ik Gertjan zijn mening betreffende de skx007, een horloge dat ik waarschijnlijk nooit zal bezitten omdat het niet helemaal aan mijn wensen voldoet, ook vind, zijn recht om deze te uiten staat wat mij betreft niet ter discussie.

Een kleine bitchfight hoort er op een forum zo af en toe bij.

@Gertjan: leuk voor de afwisseling, maar niet te vaak alsjeblieft. Ok?

+1
Ik heb in mijn tijd op de universiteit als promovendus helaas meerdere afstudeerders met bijzonder weinig bagage zien langskomen…

Dr. Ir. Marc :smiley:

Windhund Schreef:

Een kleine bitchfight hoort er op een forum zo af
en toe bij.

En die hebben we nu gehad, dus nu weer on topic.
Elke reactie vanaf nu die niet on topic zal er alleen maar voor zorgen dat het topic dicht gaat.

iedereen heeft zijn zegje kunnen doen over de persoon zelf, dus nu moet het weer over de horloges zelf gaan.

Ikzelf heb al aangegeven dat ik het een Top Seiko vind met saffier en zwarte datumschijf: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1957642,1957712#msg-1957712

hcptdg Schreef:

Nee hoor, het is een doorsnee collectie.

LOL! Klopt wel. Wat -althans van mijn kant opa- geen waardeoordeel inhoudt. Doorsnee impliceert toch dat er een aantal vaste waardes in vertegenwoordigd zijn, die de massa wel kan waarderen.

-> iedereen behalve GJ hoeft niet te happen op de laatste zin. Pun intended. Ik hou van alles vanaf Swatch & G-Shock tot perpetual calendars en minute repeaters. @dalevito op instagram voor de liefhebbers :wink:

En als je dan een solid oyster of solid jubilee o.i.d. toevoegt, ben je wat mij betreft echt helemaal klaar…

Dick