Waarom een Rolex

't is ook een beetje het gevoel dat de dingen die je nog niet hebt of al hebt gehad mooier worden dan ze in werkelijkheid zijn.

In wezen zijn we allemaal heel romantisch (romantici) alleen etaleren we dat op de verkeerde momenten en richten we dat op de verkeerde “dingen”.

En dat is maar goed ook, want anders zou je nu nog je Vendex klokje van HAVO 4 om hebben en een vriendin van 19… (dat lijkt waarschijnlijk ook mooier dan het is).

Toch een horloge erbij sparen is echt geen gek plan. Dan heb je wat om naar uit te kijken. Bovendien kan je hem altijd nog wegdoen.
Sparen voor een Tudor sub voor erbij? Eerder te realiseren dan een Rolex.
Of totaal anders, een Rolex Explorer I op leer. Maar mischien is die je te klein (ref. 214270 is 39mm)

Misschien lijd je wel aan dezelfde kwaal als ik: ik ben namelijk op alle nieuwe horloges snel uitgekeken. Waarom? Technische perfectie, geweldige afwerking en glimmend nieuwe kasten vind ik stiekem gewoon saai. Geef mij maar een wijzerplaat die eruit ziet of-ie dertig jaar in de tuin begraven is geweest, of een horloge dat in '76 aan een Brits broekie is ge-issued toen hij het leger inging. Aan een horloge hoort gewoon een verhaal te zitten. Je zult dus aan de vintage moeten.

Dat gezegd hebbende: ik heb nog nooit een nieuwe Rolex gehad, dus misschien is dit allemaal volkomen ge?#@$. :wink:

Amazon Schreef:

't is ook een beetje het gevoel dat de dingen die
je nog niet hebt of al hebt gehad mooier worden
dan ze in werkelijkheid zijn.

In wezen zijn we allemaal heel romantisch
(romantici) alleen etaleren we dat op de verkeerde
momenten en richten we dat op de verkeerde
"dingen".

En dat is maar goed ook, want anders zou je nu nog
je Vendex klokje van HAVO 4 om hebben en een
vriendin van 19… (dat lijkt waarschijnlijk ook
mooier dan het is).

Laat ik nou nét een vriendin vam 19 hebben, da’s mooi hoor!

én waarom geen Tudor? :wink:

gr. Glenn

Precies!:smiley:

Helaas. ,(sorry roel) Tudor doet mij helemaal niks :slight_smile:

Maar ik rook nog steeds niet :smiley:

schmeink Schreef:

Maar ik rook nog steeds niet :smiley:

Da’s weer een pluspunt(tu)

schmeink Schreef:

Helaas. ,(sorry roel) Tudor doet mij helemaal niks
:slight_smile:

Geen probleem kerel, je staat daarin niet alleen (tu)
Wat mij betreft is de hobby zo leuk omdat iedereen z’n eigen "fiep"heeft :wink:

Gr. Roel