Waarom een Rolex

Waarom wil ik weer een rolex en waarom doe ik hem dan elke keer toch weer weg ?

Misschien omdat je ons dan van een nieuwe Seiko kan voorzien :+

Bindingsangst? :slight_smile:

hcptdg Schreef:

ja daar heb ik nog niet aan gedacht…

hoewel, met mijn vrouw oud ik het ook lang uit

schmeink Schreef:

hcptdg Schreef:

ja daar heb ik nog niet aan gedacht…

hoewel, met mijn vrouw oud ik het ook lang uit

Vintage is nogal ‘in’ de laatste jaren.:wink:

Haha, daar gaan we weer :smiley:

Sociale druk ;)?

Omdat je nog steeds niet hebt geaccepteerd hebt dat Rolex jou niet datgene brengt dat je altijd dacht dat het je zou brengen. Ik zie nog voor de zomervakantie het volgende gebeuren bij Edwin;):

1. PAM eruit
  2. Rolex erin
  3. Rolex eruit
  4. PAM erin

Om een wat serieuzer antwoord te geven :wink:
Rolex is gewoon top. Prachtige modellen, mooie geschiedenis, wordt veel over gesproken/getypt, je herkent ze gelijk. Zo stond er van de week een foto van Wesley Verhoek (voetballer) in de krant en wat had hij om…

Maar je trek er ook aandacht mee, zowel gewenst als ongewenst op momenten dat je het niet wilt.

Ik denk dat het simpel is… ook een Rolex kopen, dus niet ipv :slight_smile:

Nou, simpel: je moet een GMTMaster kopen (type 1) en daar een jaar mee lopen. Na 4 maanden ben je 'm zat en je houdt het nog 8 maanden vol. Van ellende bied je 'm mij als eerste te koop aan - ik heb dit plan voor je bedacht.

Waarom een jaar? Dan heb ik weer genoeg gespaard :smiley:

Nu wat serieuzer: ik snap het wel, hoewel ik het met een Rolex (nog) niet heb. Had ik wel met een Marinemaster, bijvoorbeeld. Soms gaat het kriebelen en dan wil je weer wat anders. En dan ga je weer terug naar je eerste beslissing. Geldt overigens ook voor kleding, auto’s en andere materiële zaken. (Persoonlijke zaken als 'n echtelijke relatie wil ik bewust buiten dit voorbeeld laten).

Gewoon aan toegeven zolang het kan. Je leeft maar eens

Louis: ja dat zou zomaar kunnen

lance_explorer: niet mee eens, niemand heeft ooit mijn rolex gezien (is ook niet belangrijk)

MartinB: absoluut onmogelijk !

Menno: ja zou ook kunnen :smiley:

Ik begrijp wel waarom, ik wil er ook heel graag eentje. Maar in jouw geval… Je was behoorlijk kritisch over je laatste Rolex. Welk model overweeg je?

is sta voor alle moderne varianten open, maar de kriebel begon met een LV met extra insert

toch dat wisselen he :wink:

tja die band pffff idd…

Wat was je reden dat je rolex weg deed?
En wat was je reden dat je panerai kocht?

schmeink Schreef:

Waarom wil ik weer een rolex en waarom doe ik hem
dan elke keer toch weer weg ?

Omdat het kan!!!

Je hebt gewoon net als ik ik een haat-liefde verhouding met Rolex. Prachtige klok, robuust, historie etc., maar wel een Rolex met een imago en rammelbanden. Dus, gewoon kopen, houden en accepteren.

schmeink Schreef:

is sta voor alle moderne varianten open, maar de
kriebel begon met een LV met extra insert

toch dat wisselen he :wink:

tja die band pffff idd…

En een GMT? Kun je ook leuk wisselen! Heeft die ook niet een andere armband dan de vorige sub? :S

Hoeveel horloges heb je? Als je je PAM vrijwel 100% van de tijd draagt gaat het horloge je misschien vervelen. Ik sluit mij dus aan met de mening om dan toch te wachten tot je twee knallers hebt en deze twee goed af te wisselen!

Ik draag altijd maar 1 horloge
Soms een duikertje voor extreme dingen