Waarom het verkoop-forum zo goed loopt

… omdat zij steeds denkt dat het voor haar is B)-

Gelukkig ben ik overdag vaker thuis en merkt Zij niets van die doosjes… :slight_smile:

Dat is dus mevrouw Jur? :smiley:

Nee, da’s mevrouw TPG

hcptdg Schreef:

Gelukkig ben ik overdag vaker thuis en merkt Zij
niets van die doosjes… :slight_smile:

Ahhhh ouwe snoeper ! :wink:

't Zou je anders nogal wat kosten aan schoenen, handtassen en jurkjes ! :smiley:

Maar deze vrolijke mevrouw krijgt toch juist het pakje?

Ik heb een huis gekocht om mijn stiekem aangekochte horloges te laten bezorgen.

Ja, haha, maar ze staat op tpg.nl
Mijn eigen juf leek me niet handig, en die kijkt ook niet meer zo verheugd als de bel gaat :+

Henrik Schreef:

Ik heb een huis gekocht om mijn stiekem
aangekochte horloges te laten bezorgen.

HA HA, da’s een goeie !

Ik ben niet zo rijk, maar ik zal proberen te regelen dat mijn tuinhuisje een eigen nummer krijgt ! :wink:

Ik probeer het altijd zo te regelen dat mijn vriendin niet thuis is wanneer ik een pakje verwacht. Ik stem dit af met de verkopende partij, uitgaande van voor 18.00u gepost, de volgende dag gebracht.

De TNT heeft echter geen waterdicht schema, waardoor er angstige momenten kunnen ontstaan.

Zo heeft mijn vriendin een bestek-cassette gezien van 349,- waarvan ik heb gezegd dat er even geen geld voor is. Laat dat nou net het bedrag van mijn geplande volgende aankoop zijn…

neem jij de besteklade toch, kan je er mooi je bandjes in bewaren :wink:

Ik ben niet de enige, merk ik… :smiley:
"Er is weer een pakje voor je," zegt mijn vrouw dan altijd op onnavolgbare toon. Of: “Is er weer een pakje voor je?”

Jongens, wij halen hier met z’n allen wel TPG uit de rode cijfers!! (tu)

daarom haal ik het ook altijd persoonlijk op :smiley:

Ik laat het op mijn werk aankomen, dus geen post aan de deur , geen gez…k aan mijn hoofd.
Wat zijn wij mannen toch slim!!
Wie is nu het zwakke geslacht???
WIJ ARME KERELS :sunglasses:

Wat is TPG?B)-…hebben die ook saffierglas?

Of gewoon op je werkadres laten bezorgen :smiley:

Marc-B1 Schreef:

hcptdg Schreef:

Gelukkig ben ik overdag vaker thuis en merkt
Zij
niets van die doosjes… :slight_smile:

Ahhhh ouwe snoeper ! :wink:

't Zou je anders nogal wat kosten aan schoenen,
handtassen en jurkjes ! :smiley:

Blij te lezen dat ook anderen niet ontkomen aan een ‘aflaat’. Ik denk wel eens je moet de winkelprijs met drie vermenigvuldigen, eenmaal voor de winkelier, eenmaal voor de fiscus (uiteindelijk moet je het eerst bruto verdienen, om van btw nog maar te zwijgen), en eenmaal voor het gezin. :wink: