Waarom ik graag op dit forum zit? Hierom!

Heeft Chuck nou een cameltoe?

OT: mooi gebaar! Top!

4 likes

Wat is het heerlijk zo liefhebbers onder elkaar👍

2 likes

Chuck Norris doesn’t wear a watch.

HE decides what time it is.

:smile:

11 likes

Supergaaf! 🖒🖒🖒🖒🖒

2 likes

Ja mooi man…

2 likes

Geen ordinaire grappen meer aub :joy::joy::joy::kissing_heart:

3 likes

Like! :+1:t3:

2 likes

Mooie actie @wander. Goed bezig mannen. Handelend in de geest van het forum. :+1:

2 likes

Heel mooi !!
Zie dat dit forum echt bizar veel informatie bevat, daarnaast veel vertrouwde transacties en welwillendheid.
Zelfs de software werkt prima.
Ben echt onder de indruk :slight_smile:

2 likes

mooie reden om hier te zijn. Echter er zijn er zoveel meer, zoals kennis, mooie plaatjes betrouwbare transacties( enfin bijna allemaal toch), uurwerkmakers die je hier kan vinden etc etc.

Verder allemaal leuk en aardig die complimenten! Maar is dat horloge nu onderhand eens af @HanDavinci??? :joy::joy::joy:

2 likes

@handavinci is te druk met het molesteren ehhh modden van SKX’jes…

Sumo wijzerplaten er in, Spork wijzers, om te huul’n is het

4 likes

Ga wieberen met je transparante brilmontuur. Opzout’n, ik voel me al schuldig haha :unamused:

2 likes

Ide please. Je komt op je woorden terug als je mijn nieuwe mega-mod ziet. Voordat je het weet wordt dit een internationaal forum, aangezien iedereen wel zo’n HanDavinci special wil.

Als het zover komt, koop ik gladde casebacks en dan laat ik daar een bakje Johma pittige kip samba in lasergraveren.

10 likes

hahaha!

1 like

10 likes

Hahaha, ik schoot in de lach :smile:

1 like

Nou, ik moet eerlijk zeggen, ik ben ook diverse leden hier tegengekomen, waar je eigenlijk graag een buurman van zou zijn, zo heb ik hier een horloge gratis gestraald gekregen en iemand anders mij ook een aanbod voor gegeven, kado’s ontvangen en leuke gesprekken gevoerd via PM (zelf financieel advies onlangs!)
Het heeft mij geïnspireerd om zelf hier ook e.e.a. weg te geven, maar ook op andere forums, waar ik al jarenlang lid van ben. Ik ben ècht leuke mensen hier tegengekomen!

8 likes

Mooi Topic! :relaxed: :+1:

3 likes

ik proestte mijn IPA in mijn draadloze high-end verlichte toetsenbord

3 likes