Bij Invicta maakt het niet uit of je voor een witte, blauwe of zwarte wijzerplaat kiest . Bij Seiko ook niet zo heel veel, maar bij een Rolex Sky Dweller zou dat 5000 euro uitmaken…
How comes?
Rappers
Dat dus.
Zo n lelijk ding tel ik niet mee
Als het ergens wat uitmaakt welk kleurtje je wil is het in ieder geval wel Seiko duikers met alle exotische kleuren en limiteds.
Vraag en aanbod
Dat zal het wel wezen, maar wat kost enig lapis azul?
Bij een PP Nautilus is dat verschil nog veel groter. Ben blij dat ik daar niet voor in de markt ben zeg!
Tja, is nu eenmaal een populaire kleur op het moment (denk aan de blauwe alpinist)
Als Seiko nu een limited edition SKX007 in het blauw zou uitbrengen zou het me niet verbazen als deze ook voor 1k gaan op ebay
Dus het is een tijdelijk fenomeen?
Blijf het absurd vinden
Zwart is ex btw
Da’s verbazend vaak het juiste antwoord op moeilijke vragen.
Adviesprijs van de Blauwe, zwarte & witte plaat zijn exact gelijk, dus ook bij Rolex is dat hetzelfde.
Op de grijze markt zit er inderdaad veel verschil tussen, dit is gewoon een kwestie van vraag & aanbod…
Bekijk de patek Philippe nautilus eens.
Denk niet zwart, denk niet wit…denk niet zwart-wiiiiit……….
Blauw is populair en daarom duurder? Eenheidsworst exploiteren is een succes?
Haha, soms begrijp ik er allemaal even niets van.
Uiteindelijk wil je toch een blauwe en ook een Rolex.
Dusssss, gewoon een beetje extra aftikken
Welkom in de wereld van marketing en influencers waar mensen zich onderscheiden door lekker mee te doen
En iedereen maar beweren dat wij een vrije wil hebben.
Misschien moet ik ter voorbereiding alvast een aanvraag indienen op een wachtlijst te worden geplaatst. Voordat de toeslaat.