Waarom is "gezocht" off limits?

Waarom dat?
Het maakt verder toch niks uit dus ik zou er niet wakker van liggen, als ik jou was :slightly_smiling_face:

1 like

Dat is toch niet zo moeilijk te raden, mijn eerste account werd verwijdert. Moest een nieuwe aanmaken met een andere naam. Ondanks dat ik veel goede referenties had (die toen ook verwijdert zijn) en als frequentie schrijver sinds begin 2021 wordt aangemerkt. Gaat het verhaal voor mij niet op, daar ik dus met een nieuw account opnieuw moest beginnen op 26 jan. 2022. Bij velen hier toch wel bekend? Dus zal ik helaas moeten wachten tot 2023, regels zijn regels toch?

Je was toch pas kort actief?
Het gaat niet per kalenderjaar. Dus ipv een klein jaartje duurt het bij jou misschien een jaar.
Mits je je gedraagd :slightly_smiling_face:

1 like

Klopt :+1:t2:

1 like

Boetje, ik was sinds April 2021 actief op het HF. Maar mijn verwachting is dat ik wel langer zal moeten wachten dan een jaar. Ik zie het wel wanneer ik een tree hoger mag, als het mij gegund is natuurlijk :wink:

Ooh das langer dan ik dacht.
Ja, dan kan het zomaar een kleine twee jaar duren.
Van de andere kant, wat maakt het ook uit?
Succes ermee :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Kan onderhand wel een winkeltje beginnen, zoveel horloges die ik heb :rofl:

Ja en dat is dus precies niet de bedoeling hè… hoppa nog een jaartje erbij :rofl:

5 likes

Of 2 of 3 jaar, tja dan wordt het tijd om een eigen website te beginnen om te verkopen :wink:.

Als dat de intentie is zou ik dat zeker doen, gaat in ieder geval een stuk sneller dan hier op HF.

Maar je hebt ook nog Chrono hè

1 like

Nee joh, dat heb ik allemaal niet nodig. Heb echt veel goede contacten hier op het HF opgedaan. Dus als ik echt een horloge zou willen verkopen, is er nog altijd een pb. Maar vooralsnog geen intentie om te verkopen, hooguit kopen :grin: