Een stukje eerder in de reacties zag ik al dat je zoveel % van alle topics moet lezen om level 3 te halen. Er zijn alleen maar een paar topics die ik in de gaten hou, dus dan blijft het maar even zo. Ik kan gelukkig nog teksten bewerken
Ik schrok me rot! Ik zou toch niet gedegradeerd zijn? Trustlevel 2, ik moet er nirt aan denken.
Gelukkig, toch nog level 3. Ik vind overigens, dat ik dit level voor de rest van mijn leven zou moeten behouden. Net als velen anderen.
Dat is de vlag van onze prachtige Achterhoek.
Waar ik heerlijk tussen de uitgestrekte weilanden door even naar Süderwick/Dinxperlo fiets langs de Sprang om even een paar neutjes te scoren bij de Trinkgut.
Meteen even langs Smeink bij Spork.
Sommige zuurpruimen hier starten de dag met een glas azijn en hebben geen gevoel voor humor. Daarnaast zijn zij nogal snel op hun lange tenen getrapt. Doe je niks aan.
Nee dat doet niets met je level,
totdat er teveel vlaggen zijn en je bericht onder aandacht komt van de mods en die het afkeuren.
zoniet gebeurt er ook niets.
Ik heb wel gemerkt dat het aan mijn activiteit lag. Ooit drie, wat rustiger aan weer naar twee, toen weer actief en naar drie en nu weer een tijdje op twee. Ik zou het vooral niet persoonlijk opvatten. Tenzij je dat wilt natuurlijk, dan ligt het aan jou