Waarom is mijn trust level verlaagd van 3 naar 2?

En weer terug naar 2.

Lijkt wel Fight club, regel nummer 1 : praat niet over trustlevels. :wink:

4 likes

Trusten mensen!

2 likes

Ehm, je bent toch gewoon TL-3? Alleen je titel aanpassen volgens mij. Kun je proberen een topic titel te veranderen?

Nee dat doet niets met je level,
totdat er teveel vlaggen zijn en je bericht onder aandacht komt van de mods en die het afkeuren.
zoniet gebeurt er ook niets.

3 likes

Tja dat gebeurd op dit forum soms iets te snel😂
Kan bijna niks meer zeggen en; :triangular_flag_on_post:

2 likes

Ik heb wel gemerkt dat het aan mijn activiteit lag. Ooit drie, wat rustiger aan weer naar twee, toen weer actief en naar drie en nu weer een tijdje op twee. Ik zou het vooral niet persoonlijk opvatten. Tenzij je dat wilt natuurlijk, dan ligt het aan jou :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wel vaag, was altijd TL-3 en doe weinig anders dan anders maar toch ben ik nu TL-2 :man_shrugging:t2:

Zat eigenlijk te wachten tot ik een keer TL-4 zou worden…

1 like

Gefeliciteerd met TL-4 alvast. Je eerste privilege: een maandelijkse bijdrage aan de hosting.

3 likes

Ow. Inderdaad. Ik moet dat blijkbaar zelf aanpassen onder account, preference, titel. Ik zag altijd TL2 staan zoals hieronder, maar nu het ik het zelf aangepast.

1 like

Voor @Tajko wel hoor

Heel verstandig, en geen dank!

1 like

ik kijk daar al lang niet meer van op, ben hier al een tijdje en ook nog steeds level 2

Inderdaad en dus ook niet over ons speciale, afgesloten forum-deel. :shushing_face:

Ok. Opmerkelijk :rofl:

Dit was dus gisteren…

Zie toch echt.

1 like

Ik zie hier een gebruiker die ruim binnen een jaar TL3 heeft. Zijn de voorwaarden veranderd of kan het ook zo zijn dat je direct van TL1 naar TL3 gaat, zonder dat je aan de voorwaarde van 365 dagen bezocht voor TL2 voldoet?
Of is hier iets anders aan de hand?

4 likes

image

2 likes

Misschien een account/naamverandering door de moderators. Dat het systeem dan alleen de datum verandert maar niet wat reeds bereikt is?

17690638081518448243786487498627

1 like