Waarom is mijn trustlevel verlaagd van 3 naar 2?

Voor @Tajko wel hoor

Heel verstandig, en geen dank!

1 like

ik kijk daar al lang niet meer van op, ben hier al een tijdje en ook nog steeds level 2

Inderdaad en dus ook niet over ons speciale, afgesloten forum-deel. :shushing_face:

Ok. Opmerkelijk :rofl:

Dit was dus gisteren…

Zie toch echt.

1 like

Ik zie hier een gebruiker die ruim binnen een jaar TL3 heeft. Zijn de voorwaarden veranderd of kan het ook zo zijn dat je direct van TL1 naar TL3 gaat, zonder dat je aan de voorwaarde van 365 dagen bezocht voor TL2 voldoet?
Of is hier iets anders aan de hand?

4 likes

image

2 likes

Misschien een account/naamverandering door de moderators. Dat het systeem dan alleen de datum verandert maar niet wat reeds bereikt is?

17690638081518448243786487498627

1 like

glitch in the matrix

matrix-system-fail_2784216b

1 like

Ik wil juist weer naar TL-2 om het verkoop topic in te kunnen zien. Zomaar van 2 naar 1 gegaan zonder dat ik dit wist.

Correct me if I’m wrong, maar 2 naar 1 is geen geautomatiseerde stap zover ik weet :face_with_monocle:

Edit. Je bent nooit 2 geweest, dat kan namelijk niet binnen het eerste jaar van je account. Voorafgaand aan de hysterie van afgelopen week kon je alle verkoop gerelateerde topics zien, en als maatregel is TL-1 daar (voor nu) van uitgesloten.

5 likes

IMG_4980

4 likes

Nee, toch niet. Zoals je nu bezig bent kom je vanaf begin september ergens in aanmerking.

1 like

Oke. Dankjewel.

Oke. Ik dacht dat ik al naar 2 was gegaan. Maar daar heb ik me in vergist dan.
Ik snap ivm de veiligheid en vertrouwen dat het verkoop topic gesloten is.
Is ook niet makkelijk om alles en iedreen handmatig te controleren of dat ie real is of niet.

2 likes

Hier idem, en ook TL-3 geweest maar na een periode van minder actief te zijn geweest terug naat TL-2. Dit werd me destijds ook verteld maar ik kon het ook aangeven dat als ik de “werkzaamheden “ van TL-3 niet wilde ik terug kon naar TL-2. Ook ik niet echt slecht van geslapen

TL3 brengt verplichtingen met zich mee. Als je hier fanatiek aanwezig bent, dan is het een kleine moeite om de Mods daarmee in hun taken te ontzien. Het systeem bepaalt of je aan de norm voldoet. Denk aan aanpassen topic titels, archiveren verkochte horloges en natuurlijk zelf weinig gevlagd worden.

TL2 is toch prima als je daar allemaal geen zin in hebt?!

Mijn eerste horlogemarkt ervaring stamt alweer uit 2012. Toen was ik dus al TL-2. Ben vast ook TL-3 geweest ooit. Inmiddels al jaren TL-1.

Ik denk dat het niet zoveel zegt over je betrouwbaarheid of waarde voor de community. Arbitraire regels die op de achtergrond draaien.

Nu wel jammer dat de verkoopcategorie verstopt is voor me. Daardoor wordt ik minder actief merk ik, verkooptopics lezen vind ik juist leuk. Beetje zoals Funda scrollen.

Ben nu meer op Reddit sinds de wijziging :man_shrugging:

Dat moet dan met een ander account zijn geweest…

2 likes