Waarom is mijn trustlevel verlaagd van 3 naar 2?

Ik was in een paar maanden destijds (2020) al TL2 en binnen een jaar ook wel TL3.
3 jaar geleden oid werd ik ineens TL2 en sindsdien gebleven.

Toentertijd golden er soepelere regels inderdaad. Inmiddels is het zo dat je (onder andere) 365 dagen actief aanwezig geweest moet zijn om van 1 naar 2 te gaan.

2 likes

Met een andere account dan. Dan begin je - uiteraard - terug bij nul. :smile:

De regels zijn wat ze zijn en ze werken goed voor nieuwe accounts, voor oude slapende was er altijd een risico dat nu concreet uitgespeeld is.

Ach dat is toch ook leuk.

1 like

Kunnen we als level 1 nu het verkoop topic helemaal niet meer zien?

Dat zie je zelf wel of niet.

Nu niet, maar ik bedoel ook in de toekomst niet?

Ga daar maar vanuit.

Zullen we deze FAQ zuiver houden?

Zuiver houden?

Deze FAQ gaat over de reden waarom een TL wordt verlaagd naar TL2, niet over de kwestie zichtbaarheid als TL1.

2 likes

Nee. De post van Jur gaf duidelijk aan - blauw voorlopig voor TL-2 en hoger, als er geen nieuw gezeik opduikt gaat het voor TL-1 ook terug. Enkel anoniem is definitief njet.

4 likes

Oke gelukkig, thanks

Dan zo’n indirecte vraag toch gewoon meegenomen worden?
zie het probleem niet.

2 likes

Ik vind het prima, maar het vertroebelt voor mensen die later willen lezen hoe het zit. De Tl1-perikelen zijn tijdelijk en hebben niets met TL2 of 3 te maken.

De FAQ is een mooi hulpmiddel om steeds repeterende vragen op te vangen, laten we dat vooral benutten. Dat was mijn punt.

3 likes

Ja klopt, ergens eens mijn account gestopt. Ook alweer jaren geleden hoor. Heette toen… Murphsy!

1 like

Het is wel de bedoeling dat level 1 ook de verkoop kan gaan zien, maar nu nog even niet.

3 likes

Volgens mij ben ik ook teruggezet terwijl ik jaren geleden al TL2 was.

Je bent gewoon nog TL-2.

Hmmm, dat is vreemd, ik kan niets in de horlogemarkt doen namelijk.