Dan zal ik wel iets “magisch” verkeerd hebben gedaan Nevermind, het zij zo.
Als dat niet terecht is gaan de mods je toch niet in trustlevel terugzetten? Merkwaardig een dergelijke bewering.
Ja, dat leidt ook tot TL3
Ik ben ooit één keer (terecht) gevlagd door onze junior omdat ik mijn ongezouten mening gaf over een president, je krijgt dan een PB dus ongemerkt gevlagd worden kan volgens mij niet.
Ik ga er vanuit - ik heb dat niet gecheckt - dat de forum software standaard is en niet gebouwd door het forum. Dus ga er ook beetje vanuit dat het werkt zoals het werkt en that’s it.
Ik heb geen idee welk TL Ik heb waar kan je dat zien?
beetje klikken… Je profiel foto rechtsboven → Profiel → Samenvatting → Uitvouwen
Beweer ik dat dit de reden is? Volgens mij niet, want dan zou ik hebben geschreven dat ik was gevlagd of gesnitcht en dat dat de reden was, nu schrijf ik dat het misschien mogelijk is en iets verder, dat ik geen idee heb. Ik heb weleens op de zeer lange tenen getrapt van bepaalde forumleden hier dus het had gekund. Nu lees ik dat dit niet ongemerkt kan dus dat zal bij mij de reden niet zijn geweest.
Dit kon ik vinden over de TL3:
To get to trust level 3, in the last 100 days…
-
Must have visited at least 50% of days
-
Must have replied to at least 10 different non-PM topics
-
Of topics created in the last 100 days, must have viewed 25%(capped at 500)
-
Of posts created in the last 100 days, must have read 25% (capped at 20k)
-
Must have received 20 likes, and given 30 likes.*
-
Must not have received more than 5 spam or offensive flags (with unique posts and unique users for each, confirmed by a moderator)
-
Must not have been suspended or silenced in the last 6 months
-
These likes must be across a minimum number of different users (1/5 the number), across a minimum number of different days (1/4 the number). Likes cannot be from PMs.
All of the above criteria must be true to achieve trust level 3. Furthermore, unlike other trust levels, you can lose trust level 3 status. If you dip below these requirements in the last 100 days, you will be demoted back to Member. However, in order to avoid constant promotion/demotion situations, there is a 2-week grace period immediately after gaining Trust Level 3 during which you will not be demoted.
Het gaat helemaal automatisch. Tenzij een Mod ingrijpt, toch? Het idee erachter (van de makers van het platform achter hf) is dat je in Tl3 kunt zien wie er geschikt is als Moderator, of wie gewoon een normale bijdrage levert. Tl2 is normaal en geen straf.
Je kan het TL-niveau onder je usernaam weer laten geven, klik op: samenvatting>voorkeuren>account/titel
Dat zou ik eerder een vaststaand feit noemen. Veel tere zieltjes.
Maar dan ga ik er nog niet van uit dat de mods mij onterecht zouden terugzetten in trustlevel zonder enige communicatie.
het is gewoon standaard software, mods doen dit niet handmatig. Zowel up- als downgraden niet.
Dat snap ik. Maar in dit geval ging het over het terugzetten in trustlevel na vlaggen, en niet op basis van activiteit op het forum.
De onvervalste waarheid.
Ik ben al jarenlang level 3. Wat is het toch met dit forum dat ik steeds terugkom? ![]()
Ik ben blijkbaar ook ineens 2 (en was 3 volgens mij). Ga maar in therapie denk ik
Gegeven likes tellen niet mee, tenzij de hf discourse instance aangepast is.
discourse biedt veel flexibiliteit door parametersatie en door custom code. Vziw zijn hier en daar wel parameterwaarden aangepast door het beheer.
Dit zijn de “af-fabriek” waarden.