Waarom is mijn trust level verlaagd van 3 naar 2?

Hi,

Tot nu toe ben ik altijd trust level 3 geweest, dus ik keek er eerlijk gezegd van op dat mijn account nu ineens op trust level 2 staat. Zeker omdat ik gewoon regelmatig actief ben op het forum.

Weet iemand hoe het kan dat dit is verlaagd en waardoor zoiets gebeurt? :thinking:

9 likes

Heb je je onbehoorlijk gedragen?

5 likes

Te weinig actief.

5 likes

Niet dat ik weet… nooit.

2 likes

Hallo, op dit moment ben ik ook 2 (na langere periode van 3) het schommelt al vele, vele jaren op en neer, ik heb er nog nooit een nacht minder om geslapen…waar het door komt, geen idee

7 likes

Vind het maar een vreemd verhaal. Maar toch bedankt Henry.

4 likes

Ik ben ook level 2, ik vind mijzelf best actief. Maar het heeft er geloof ik ook wel mee te maken hoeveel likes je krijgt, post je maakt, hoeveel je mailt hier etc.

3 likes

Zelfde verhaal hier. Misschien ben ik gevlagd of gesnitcht door één van de (extreme) fanatiekelingen die zich hier op dit forum begeven, geen idee, maar ook ik lig hier niet zo wakker van.

8 likes

Ik had het een paar maanden terug ook.
Zonder reden, of wat dan ook.
Net zo actief als altijd.
Uitleg gevraagd aan de moderator.
Die kon het ook niet verklaren.

4 likes

Thanks voor het delen, dan ben ik dus niet de enige.

Maakt verder niet heel veel uit, maar ik vind het wel vreemd dat een trust level zomaar omlaag gaat terwijl je gewoon meedraait op het forum. Ook als je een paar dagen niet actief bent, maar wél gewoon meeleest, reageert, liked en bijdraagt wanneer je er bent, zou dat in mijn ogen geen invloed moeten hebben.

Dat een moderator hier zelf ook geen duidelijke verklaring voor heeft, zegt voor mij genoeg: dan staan de instellingen waarschijnlijk gewoon te scherp afgesteld. Begrijpelijk bij lange inactiviteit, maar dit voelt wel erg streng.

9 likes

Je geeft wss te weinig likes, aan de gegeven/ontvangen-ratio te zien

11 likes

Kan hoor dat het met likes te maken heeft. Ik like gewoon wat ik mooi vind of waar ik het mee eens ben, niet om een teller bij te houden of om een bepaald level vast te houden.

Om dan “meer te moeten liken” om een trust level te behouden, vind ik eerlijk gezegd een wat vaag systeem. Voor mijn gevoel zegt betrokkenheid bij een forum meer over meelezen, reageren en inhoudelijk bijdragen dan over hoe vaak je op een hartje klikt.

Maar goed, als het zo werkt, dan is dat blijkbaar hoe het hier is ingericht. Dan weet ik in ieder geval waar het vandaan komt.

19 likes

Ja het is niet voor iedereen weggelegd. Hard werk…

5 likes

Like.

Geen idee welke trust ik hang.
Vind het een onbelangrijk detail.
Ok, 2 is handy want je kan overal en alles meelezen en meedelen.
Gewoon lekker met de hobby bezig zijn en niet met trust levels. :muscle:t3:🫶🏼

Is er nog hoger dan 3???

Like.like.like

6 likes

Dan zou ik ook naar TL2 teruggezet zijn. :see_no_evil:

2 likes

Off-topic telt niet mee.

4 likes

:point_up_2:

1 like

Die staat bij mij op gedempt.

2 likes