Waarom mensen Hublot haten

Vind dit altijd een beetje onzin dat gehaat op hublot. De meeste haten het omdat de rest het haat :rofl: terwijl ze echt wel gaaf spul hebben.

13 likes

Weleens eentje gepast of gehad?

1 like

Voormalig eigenaar van hublot heeft het bedrijf verkocht en wekelijk elk horloge gekocht (mega verzameling patek)… maar geen hublot. Nough said

5 likes

Ik heb behalve MVMT alles wat in dit video voorkomt weleens gepast of wat er op lijkt.:grinning:

Onzinnig clickbait filmpje maar kun je anders verwachten van Kasper.

1 like

Ik vind je andere drie accounts leuker.

Ja, man. Ik hoef die stomme filmpjes niet te zien, maar zo’n Aerofusion Moonphase is dikke mik.

Wel iets overpriced met 15.9k, daar vind ik de afwerking niet goed genoeg voor.

3 likes

Die wordt toevallig genoemd in de video en werden dezelfde dingen genoemd

Dat is inderdaad een gave, ben benieuwd wat ze grijs doen. Wellicht stuk minder vind de classic fusion ook wel tof.

Maar deze is zeer smakelijk

1 like

Hublot heeft tenminste karakter. Vind ze wel tof, sluit niet uit dat ik er ooit een haal.

2 likes

Vind het wel een leuk filmpje
MVMT zie ik steeds voorbijkomen op Facebook en vind ik best wel goed uitzien, maar laat het merk verder links liggen
Victorinox doet me altijdaan de zakmessen denken en het lijkt ook vaak of er een blikopener in hun horloges zit vervat, doet me niks dat merk
En Hublot zit bij mij helemaal niet op de radar, toen ik dat LaFerrari horloge zag moest ik denken aan de Jacob & Co Bugatti Chiron, die ik persoonlijk nog lelijker vind

Gewoon. Daarom.

Ik ben wel benieuwd wat er met deze avatar is? :sweat_smile: mij zegt het niets :grimacing:

1 like

Yup. Spuuglelijk. Net als de APRO en offshore. En de Nautilus.

Kortom: als je een bepaald type sporthorloge niet mooi vindt zul je Hublot een kutmerk vinden. Omdat ze alleen knock-offs van die horloges maken.

Van al die horloges vind ik de PRX, die nieuwe high beat Defy en de Rolex Oysterquartz het beste te pruimen.

Zo kun je er meer vinden

1 like

Kudfilmpje. Lees ik nou in je bio dat je een eigen horlogemerk bent gestart @Chillekasper?

2 likes

Alles voor de show

Wat ik een beetje haat is dat podcastformat wat Watchfinder tegenwoordig toepast. Hun oorspronkelijke filmpjes met de schitterende (detail)beelden plus het rustgevende praatje erbij, wat vaak maar ternauwernood terzake bleef, dat is voor de magie van dit YT-kanaal.