Waarom met meer dan 1 horloge reizen? Hierom!

Ik heb een Casio mee dus hoef ook geen backup mee. Maar 3 weken met hetzelfde horloge?

3 likes

Ik heb wel eens horen zeggen dat er mensen zijn die hun volwassen leven lang maar 1 horloge hebben. :yum::rofl:

2 likes

Ik jojo heen en weer :wink: moet ook voor m’n werk aan dezs kant van de oceaan zijn, dus kan mooi het een en ander combineren.

Waarom niet? Dat lijkt me juist wel wijs. Horloge kan daar wel tegen hoor.

1 like

Waar is dat je back up voor dan?:crazy_face:

1 like

Voor mijn andere Rolex !

1 like

Nee heb er genoeg.
Maar zeker geen Casio.
Er zijn wel grenzen natuurlijk.

Met veel minder dan een G-Shock loop ik echt niet een antropologisch museum binnen.
Eigen schuld. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Precies, één om de pols en drie in de watchroll die ik destijds speciaal voor vakanties gekocht. Het ergste is, ik ben langer bezig met besluiten welke er meegaan dan de vakantie te boeken en koffer te pakken. :see_no_evil:

3 likes

Mijn Casio Duro is een solide duiker en ik vind dat ie best gezien mag worden.

3 likes

Wie draagt ​​horloges van Bell en Ross?

Bell & Ross – Luxury watches

Bell & Ross analyseert deze extreme situaties samen met degenen die ze meemaken: astronauten, piloten, bommenruimingsexperts en duikers . Professionals voor wie een horloge niet alleen een hulpmiddel moet zijn om hen te helpen bij hun missies, maar ook een constante bondgenoot.

Tja…
Volgende keer toch maar een Casio meenemen.
Dan hoef je ook geen reserve.

1 like

Das vragen om problemen natruurlijk, G-shock omstandigheden …

1 like

:joy:

Soms heb je pech. Ferrari maakt geweldige autos maar is al jaren geen F1 kampioen geworden. :wink: tough luck i guess

Het echt wilde, was de lunch van die dag! Pasta carbonata… Dát was echt levensgevaarlijk…

1 like

:rofl:

Even een recap. Ik heb ergens in oktober deze B&R naar een horlogemaker gebracht, Ed Schouten van Time Fix in Akersloot.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, was het probleem vanaf dag 1 dat er in het busje van de chrono secondenwijzer, een braapje zat en dat de wijzer daarom niet volledig naar beneden gedrukt kon worden, en daarom ‘wiebelde’ de wijzer zichzelf los tijdens gebruik van de chronograaf! Kleine fabrikagefout, zeker, maar ik kon 'm voor zo weinig kopen dat wat Ed vroeg voor deze reparatie dit toch een heel, heel goeie deal maakte! De wijzer wiebelt niet, en het ziet er naar uit dat het uurwerk dus niet naar de filistijnen is, maar gewoon prima doet wat het doen moet.

Ed heeft óók mijn Eberhard met de Lemania 5100 volledig onder handen genomen. Nieuw ankerrad, nieuwe hoofdveer, nieuw glas, nieuwe pakkingen, en dus ook een volledige service. Was de Eberhard denk ik een maand of 4, 5 kwijt? Geen punt. Maar man oh man, wat is die Eberhard met z’n 38mm stalen kastje, ingraved tachymeter scale met z’n vergulde cijfers toch een leuke én rare! Ben helemaal happy.