Waarom vind ik Invicta een verzamelwaardig merk?!

image
:ok_hand:

3 likes

Tenzij je natuurlijk van de andere kant gezwommen bent. Dan hoor je een heldenontvangst te krijgen, een bloemetje van de zaak (de Rolex-en zijn op) en terug het water in, terug naar huis.

Ja Invicta zakhorloges. Ik wil ook ooit nog eens zo’n repeater aanschaffen. Zijn alleen erg duur!

1 like

Ja iemand begon erover en verwijderde het voor de mensen hier die niet geloven.

1 like

Ben getrouwd …:shushing_face:

1 like

Die vintage zijn wel mooi, de moderne vind ik niet mooi. Vaak te grof en zeker anders dan anders, op zich niet erg maar ik vind het niet mooi.

Ik vind het wel tof dat je je niks aantrekt van alle kritiek en gewoon lekker mee blijft doen op je eigen manier. Dat mag ik wel :+1:

En verder boeit het mij ook weinig wat anderen vinden van mijn horloges of de merken die ik heb of draag. Als ik likes wil kan het beste mijn Sinn posten. Als ik ze niet wil mijn CW C60 en waar dat aan ligt? Geen idee maar het boeit me niet. Ik heb gelezen dat men dat weer een kopie van de semenmaster vindt, zal wel.
Mijn keuzes zijn dus ook niet altijd in de smaak vallende horloges maar die horken van SKXén krijgen volop liefde en likes maar ik gruwel daar weer van.

Allemaal persoonlijke voorkeuren maar als ik het mooi vind draag ik het. Dat zou iedereen moeten doen, ik heb nog wel is het idee dat sommigen zich nog wel is wat laten sturen door meningen hier en maar meedoen.

Anywaysz, geniet van je Invicta’s :slight_smile:

2 likes

Als dát al niet eens meer kan… best interessant overigens, maargoed zal er op Hf niet op doorvragen.

Kijk eens, toch best wat positieve reacties.

Over een tijdje willen we uiteindelijk allemaal een Invicta.

4 likes

Zegt iets over het niveau van de bedrijfsleider :joy::joy:

1 like

Jij ook toch? Bedoel je poste hem in Submariner Only als ik me niet vergis :joy:

2 likes

Sommigen :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heel leuke vintage uurwerken, bedankt voor het delen.

Snap niet hoe je van die mooie vintage exemplaren kan overstappen naar die (hommage) rotzooi.

Blijf hier toch steeds aan denken…

Ik weet (bijna) zeker dat ik met onderstaande Seiko’s op het Forum de enige ben :

En deze is er nog eentje van op het Forum, dat maakt dus twee

3 likes

Toch bijzonder dat er altijd weer Seiko’s, (het wachten is op de Omega’s en Roleksen) ten tonele verschijnen. Ik vind Invicta een onoverwinnelijk merk…

2 likes

TS begon :wink:

Leuk stukje!!

@SybrenAnne Wanneer verschijnt jouw vergelijkbare topic over Credor en unieke Seiko’s!?

3 likes
1 like

Vind deze, uit de huidige collectie, nog goed te doen

2 likes

Die Invictas zijn me toch bakbeesten.
@Chillekasper die op zijn horloge staat.

3 likes

Doe lekker je ding!

Persoonlijk vind ik de vintage modellen vele malen interessanter en ik kijk met argusogen naar wat het Invicta als eigenaar met het merk Glycine doet maar dat terzijde.

Beetje eigenwijs is tof, zij die niet doorsnee zijn groeten u :wink:

2 likes