Staat één te koop die gisteren is gekocht? Wat is dat nou weer. Korting gekregen en proberen het ding hier voor list te verkopen?
Wel veel plastic.
Verlies maken is het nieuwe investeren.
Dat is inmiddels een BB 53. Het duurt nog 5 jaar voor ze 58 is. Als je recente foto’s van haar ziet, denk je overigens wel dat ze de 58 al gepasseerd is…
Blijkbaar irriteren die 2 verschillende kleuren blauw heel snel.
Ik heb er geen last van. De mijne gaat nergens heen
Daar ben ik pas achtergekomen op dit forum
Ik deed er eerst een beetje cynisch over, maar er wordt nu serieus om de paar dagen eentje aangeboden hier. Wordt een beetje een afdankertje zo.
Haha, sinds m’n 16610 gaat die van mij niet meer om de pols vrees ik. Vandaar dat ‘ie naar een andere liefhebber mag.
Het is zo’n beetje als de matras van de klas, vroeger. Iedereen had er al eens iets mee gehad, maar niemand is er bij gebleven
Ik begin er niet weer over dacht ik, maar het lijkt wel erger te worden!
Het zijn gewoon verschrikkelijke horloges.
Ik heb mijzelf er ook schuldig aangemaakt.
Echt een tof horloge, zeer goede kwaliteit maar je moet de klik er mee hebben.
Het is voor mij een horloge voor naast mn Datejust maar merk dat ik de Datejust toch vaker ga dragen dus zal deze gaan verstoffen.
Haha wel leuk dat alle verkopers het hier komen goed praten…
Ja het ligt niet aan jou maar aan mij
Ik denk dat het horloge te dicht bij een 5 digit submariner ligt, maar gewoon de kroon mist.
Je koop voor 3.5k het b merk van Rolex. Dat wil je uiteindelijk niet.
Dan nog, vind ik de fifty eight iets unieks hebben.
Hij is sporty en elegant tegelijk, voelt in alles degelijk en premium. Tikkeltje saai hoor ik men vaak roepen, ik ben het daar absoluut niet mee eens.
Voor het geld krijg je echt niet veel beters imo. Soms denk ik eraan naast de zwarte ook de blauwe variant te kopen
Ik heb de zwarte 58 4 maanden gehad vanaf vorig jaar december. Na lang twijfelen toen weggedaan voor een 16570. Nu twijfel ik echter weer de zwarte 58 te kopen, want:
- Degelijk gebouwd
- Goede maatvoering
- Mooie facetten op de kast
- Heel goed te combineren met verschillende kleuren
- Goed uurwerk, met dito power reserve
- Top sluiting
Maar hé, wat houd me dan tegen… ik weet niet of de sub en 58 naast elkaar kan hebben.
forse bezel
Dat kan het niet zijn. Dat zou wel heel bekrompen zijn.