Ik zou hem zo kopen (nog niet gehad namelijk), maar dan zonder die verschrikkelijke snowflake wijzer… en je wilt hem wel origineel hebben, dus ik ga hem ook niet kopen om er een mooiere wijzer op te zetten.
Ik geniet dan maar verder van mijn B merk
Ik hoop voor jou dat je niet met een Audi rijdt of met een Omega loopt.
Jammer dat mensen deze blijkbaar kopen als vervanging van Sub waar ze niet aan geraken, daarvoor is ie veel te leuk
Lijkt me dat die dus ook bij veel ad op voorraad ligt? De blauwe? Zwarte gehad, heeft moeten wijken voor Lange smonies.
Ad krijgt een veel te lange lijst van me wat ik wil gaan passen. Misschien de bbb58 ook maar toevoegen
Er staan er genoeg te koop incl die van mezelf.
Volgens mij meerdere oorzaken
- Flippers
- Hype (aankoop gebaseerd op lovende reviews ipv eigen keuze)
- Design niet uniek genoeg
- Toch een redelijk prijskaartje
Up
Yep ze zijn weer voor het rapen deze week
De meest logische reden momenteel zou zijn om mijne van de hand te doen om te upgraden naar de bb58 bronze of silver. Het horloge zelf is nog steeds enorm gaaf en gaat niet vervelen… Het is dat de nieuwe wellicht gewoon nog vetter zijn… en natuurlijk, ze zijn niet goedkoop dus verkoop voor nieuwe koop lijkt mij logisch!
O.k. mag ik vragen wat je zo gaaf vind aan de bronzen en zilveren versie van de bb58?
Ik zou zelf namelijk nooit en te nimmer een stalen versie van de hand doen voor 1 van bovenstaande versies.
Different strokes for different folks natuurlijk.
Maar ik snap de fascinatie niet om een duiker te kopen die slechter tegen corrosie kan dan een goedkopere versie in staal.
Uiteraard weet ik dat de bb58 staal superieur is tov de andere. Maar na alle reviews/fotos van de bb58 silver vind ik de kleursamenstelling toch wel heel erg gaaf. Idem voor de bronze, ik zou de een niet boven de ander kiezen… maar kan me wel voorstellen dat andere mensen dit wel zouden doen.
Als ik er eentje op Schiphol zou tegenkomen dan zou ik het wel doen. Wat kosten ze daar eigenlijk? € 2880?
Ah zo.
Duidelijk!
Is geen kritiek op je smaak of keuze ofzo hoor.
Was gewoon benieuwd. Die silver versie heeft idd wel een stoere lichte patina over tijd idd.
Tja de BB is gaaf, maar uiteindelijk wil je een Rolex met houten wijzerplaat
- ‘combi-deals’
Zo’n bronzen BB kan mij wel bekoren hoor!
Ben alleen bang dat je hand ervoor wordt afgehakt in Amsterdam 🥲
Ik ben steeds verbaasd dat de gebruikt vraagprijzen slechts 200/300 minder is dan list prijs en ze hier en daar gewoon nieuw in de winkel liggen … dan koop ik liever een nieuwe
of zijn er soms verboden prijs afspraken gaande hier tussen de aanbieders
Een prijsafspraak is een overeenkomst tussen concurrenten met betrekking tot de prijs van goederen of diensten. Prijsafspraken zijn in veel landen verboden. De methodes van prijszetting kunnen omvatten: Afspraken om gemeenschappelijke prijzen te hanteren.
Het is een honderd in een dozijn horloge, dus een echte flippertopper.
Vraag is natuurlijk of alle aanbieders ook hun vraagprijs krijgen. Denk dat de meeste toch weg gaan voor een stukje minder.
Zeg dat je er €2600 voor geeft, dan is dat mooi €600 korting op een horloge dat een jaartje oud is.
Ik denk dat de vraagprijzen niet onredelijk zijn. Op een nieuwe krijg je toch geen korting via de AD. Dan zou ik hem liever voor een paar €100,- minder via HF kopen zodat je mocht je 'm zelf ooit zat zijn ook minimaal verlies pakt. Maar goed, dat is mijn mening.