Waarom worden er zoveel black bay fifty eights te koop gezet?

denk zelf dat dat ook realistisch is …

Dude, grapje toch?

1 like

serieus, :thinking:
op 3400,- nieuw
of 3200,- niet nieuw
helaas, misschien ben ik verwend maar dat vind ik te weinig :wink:

4 likes

Ach en de gunning is ook nog wat waard.

Knappe jongen als je dat voor dat geld voor elkaar krijgt.

Dit.

Denk niet dat we t anytime soon gaan meemaken dat iemand even een 30% korting gaat geven op een bb58. Want via ad (bijna) geen korting te regelen. Dan is een beetje voor een bijna nieuwe toch redelijk meegenomen?

Ook voor een pakweg een jaar oude is 30% niet realistisch.

1 like

Heb hem al op CH24 voor 2800 zien voorbijkomen. De BB wordt als koppelverkoop bij een R gebruikt, dan ga je toch geen list betalen als je enkel de BB wil?

Vraagprijzen zijn geen verkoopprijzen.

1 like

Niet op staal en niet binnen de EU.

Er staat er op het forum een voor 2995 op staal. Lijkt me een koopje. Maar wie ben ik?

1 like

Dat de BB als koppelverkoop wordt gebruikt is natuurlijk waar. Echter krijg je dan al helemaal geen korting op de BB. Die moet je er ‘gewoon’ bijkopen om iets anders te mogen kopen.

Denk idd niet dat iemand die een bb58 op hf koop zet voor laten we zeggen 3200 ekki er nog eens even 20% af haalt. Dan zou ik m echt liever houden als ik in die situatie zou zitten…

1 like

het verbaasd me dan toch , zelfs bij omega en breitling wordt voor jong gebruikt nog een stuk lagere prijs verwacht tov de grijsimport horloges ook al heb je het zelf bij de juwelier in nederland gekocht …

misschien als mijn buurman een mooie tudor heeft en kan het vanuit mijn achtertuin kopen , ach dan gun je die wat … maar of ik nu naar utrecht of naar Dusseldorf rijd of den bosch vanaf nijmegen … €200,-/€300,- voor gebruikt minder is dan gewoon te weinig verschil …

voor mij dan :wink:

1 like

Een vergelijking met Breitling en Omega gaat mank aangezien de verkrijgbaarheid hoger en daarmee de schaarste lager is. En die schaarste doet het hem.
Wel gek trouwens, want er worden megaveel horloges aangeboden voor een enorme prijs. Dus de schaarste, althans prijs, houden we toch met zijn allen in stand.

Zie hieronder hoeveel Submariners er worden aangeboden

Hadden we het al eens over de bubbel gehad? :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Nee? Ik had het wel over ‘niet op staal’ maar anders moet ik @anon98360732EV volgen en snap ik het kleine verschil niet.

1 like

ik hoor van diverse kanten eerder op t forum dat ze gewoon bij de juweliers liggen :wink:

De BB58 is ook prima verkrijgbaar (nieuw bij AD) en gezien het aanbod in blauw ook helemaal niet schaars.

1 like

Klopt, daar kun je dan gewoon heen gaan.

Ter vergelijking, bij de introductie van de blauwe BB58 vorig jaar kon je in het begin een stevige premium neerleggen voor een tweedehands. Dat is nu al niet meer het geval. Maar echt doorzetten van de daling gebeurt niet.

1 like

donderdag ga ik naar dusseldorf, daar zitten 2 dealers misschien ligt er niks … we zullen zien :stuck_out_tongue_winking_eye:.

foto’s maken daar wordt niet op prijs gesteld , ben er ooit al op aangesproken door een bewaker die buiten bij wempe stond :see_no_evil:

Haha, lekker laten aanspreken. Alsof het verboden is :slight_smile: Het heet niet voor niets een etalage, wil je het niet etaleren dan leg je het achter.

2 likes

Tuurlijk krijg je dan geen korting meer bij een koppelverkoop. Dat is de premium die je betaalt bij een AD. Daarom dat je de BB zo makkelijk nieuw onder list vindt, beter een paar honderd verlies op die BB dan een paar k premium betalen bij een GD, toch?

ivm veiligheid , zeggen ze … kan me er iets bij voorstellen (daar liggen ook echt top stukken tussen)