Waarom worden er zoveel black bay fifty eights te koop gezet?

Zeker wel in de EU. (Ik kijk zelf enkel op EU). De stalen band ben ik niet van gecharmeerd met die noppen erop.

Volgens mij zit je er niet veel naast nee. Dat is nog een mooie prijs he, bijna zonde om te laten liggen dan :wink:

1 like

Nee, dit is geen BB58. Ik weet het. Wel zijn heritage broertje. Zie je niet vaak en daarom zal ik m ook niet snel te koop zetten. Ooit wil ik geen Rolex, maar een Tudor heritage chrono, maar ook die zie je niet vaak voorbij komen in het blauwe gedeelte. Ik wacht rustig af. Neem er nog een :wine_glass: op.

6 likes

2600 zal niet lukken vrees ik. Zie redelijk scherpe en realistische vraagprijzen hier voor bb58’s. Kan uit ervaring als koper en verkoper zeggen dat alles onder de 3000 kansloos is voor een net exemplaar.

1 like

Oke :slight_smile: Dan ben ik duidelijk nog niet toe aan een BB58.

2 likes

Is je gegund hoor als het lukt. Maar ze blijven gewoon goed hun waarde houden.

1 like

Valt mee hoor.

Ik heb de mijne in nagenoeg nieuwe staat ook weg gedaan voor minder dan €3000.

2 likes

Die had krassen?

Alleen op de clasp een veegje.

De kast en band verder prima.

Ok dan haal ik er 2 door elkaar.
In dat geval ben jij gewoon te goed voor deze wereld :smile:

1 like

Toen ze net uit waren kocht ik er 3 op vakantie in Italy…15% korting zonder erom te vragen…dussss

4 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor-black-bay-58-blue-3100/304812?u=gewoonlucas

Ik zou zelf ook nooit meer dan 3k voor een black bay betalen.

Geweldig horloge maar wat een verschrikkelijke band…

3 likes

Andere tijd… Niet meer met nu te vergelijken.

1 like

Ik vond die band wel fijn eigenlijk? Sluiting ook top. Beter dan de sluiting op dit ding :rofl:

7 likes

Je mag vragen wat je wilt… of het er voor weg gaat is altijd de vraag…

Iets met vraag en aanbod, marktprijzen enzo

1 like

Ik heb een tijdje geleden BB58 blauw gekocht. Ik wilde hem heel graag mooi vinden. Mooie maat, draagbaar horloge. Goed gebouwd ook. Maar ik was er na twee weken klaar mee. Op een of andere manier is hij voor mij niet in balans. Tekst op de plaat staat, zowel boven als onder, te laag. Dat stoorde me vooral. Maar ook de vorm van kast/lugs. Ik weet niet. Er is iets ondefinieerbaars mis mee in mijn ogen.

6 likes

Precies. En als je weinig of geen korting kunt krijgen bij de winkel om de hoek, haal je er een op Schiphol. Maar geen hond die voor een exemplaar van een jaar oud genoegen neemt met een ‘korting’ minder dan 25% ten opzichte van list. Ding is gebruikt (ook al ziet ie er 98/100 uit), heeft een jaar garantie opgesoupeerd, zit een jaar dichter tegen service aan… waarom zou je zoiets dan tweedehands kopen?

Maar idd, je kunt vragen wat je wilt, vraagprijzen zeggen niets over het resultaat van de onderhandelingen.

3 likes

Jammer, het lijkt mij juist een heerlijk horloge, waaraan alles klopt. Een soort van kroon, zonder het kroontje. Maar goed, dat is dan wellicht net zoiets, in autotermen, als een BMW zonder BMW logo… dat is ook nog niemand gelukt.

1 like

Nou in dit geval wel.
Ik heb hier één keer een 58 gekocht en twee keer verkocht waarvan één dus onlangs.
Prijs schommelt echt niet veel hoor, afhankelijk van de staat is 3100/3200 een goede deal. 3K en onder is een steal!

Als je niet meer wilt betalen dan is je enige optie op Schiphol één scoren met vakantie. Maar moet je ook net treffen dat hij d’r ligt.

1 like

Heb je de Toyota Supra al eens bekeken? :wink:

5 likes