Waarom zijn er zoveel tudor BB te koop

Stelletje clowns zijn het, ze liggen met regelmaat in de vitrine.

Ze belde mij eens op voor een Rolex TT DJ die gewoon in de vitrine lag, die kon ik bestellen met een jaar lever tijd.

Flapdrollen.

7 likes

Bij gebrek aan beter. :crazy_face:
Nee zonder gekkigheid er is inderdaad meer dan Rolex. Maar denk wel dat de slechte beschikbaarheid ook bijdraagt aan het feit dat mensen ook naar andere merken gaan kijken.

FTFY

Tudor doet best leuke dingen toch :thinking:

Geeuw :grimacing:

4 likes

Rolex is niet bepaald perfect. Ze kunnen hun horloges niet eens behoorlijk uitlijnen.

3 likes

En terecht. Als je dit voor 3.5k kan kopen. :shushing_face: :muscle:

31 likes

Overroepen -hype -ingetrapt -verlies beperken.

2 likes

Eens. Dit is waar ik op rekende:

BBwrist1

Maar het zag er een beetje zo uit:

En Tudor doet mij ook een beetje weinig.

20 likes

Ah…naast onze elitaire forumgehaktbal RLC, hebben we Reysz0 met zijn stopwoordje “saai”
Snap niet zo goed waarom je Tudor topics niet overslaat :thinking:

68 likes

Hahaha Sherlock hier :joy:

8 likes

Het begon me gewoon op te vallen :sweat_smile:
In een Tudor Only topic continu saai roepen…

8 likes

Dat is toch degene die vraagtekens zette bij de oorlog in Oekraïne en het ‘Russische’ Zenith? 🫢

OT: lekker kopen die BB en flipperen als je er op uitgekeken bent. Veel verlies zal je niet maken.

1 like

De tudor bb58 zijn heerlijk dragende horloges, mijn mening. Goede looks (zeker op de gram) en mede daardoor musthaves, want goede specs en enigszins ‘betaalbaar’. Dus ben ik er ook al twee keer ingetuind. Zwart en blauw hebben om de pols gelegen, maar beiden zijn alweer gevlogen… Waarom tsja, er is zoveel moois, je wilt weer wat anders en de afzetmarkt voor een jonge nette bb58 is aanwezig (nog wel). Plus; bezit van de zaak is - in mijn geval - vaak einde vermaak, dus dan flipper je hem weer door… en noemt het een hobby.

Toch kriebelt t nu weer om een bb58 terug te kopen, misschien blijft ie dan wel wat langer…

… waarschijnlijk niet, maar who cares

1 like

Bizar. Wel erg mooi om te lezen dat Tudor, een merk wat ik zelf graag zie en ook nog veel wil toevoegen, praktisch de waarde behoudt, of enkel een afschrijving van 10-20% bij komt kijken.

Hahahahaha… wannabe zul je bedoelen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Dat manneke elitair? My ass :rofl:! Zijn hele belevingswereld is gebaseerd op ‘kleren maken het mannetje’, kortom lekker oppervlakkig allemaal en vooral gebrek aan enige inhoud :wink:. Zolang hij maar aandacht krijgt. Enough said.

Hoest met de mooiste Sub van het forum eigenlijk? Ik zie hem nog steeds niet in het blauwe gedeelte staan :sunglasses: ??!!

4 likes

Ik heb een tijdje geleden besloten tot EEN horloge (proberen) terug te gaan en de rest verkocht. Ben superblij met m’n verse 1-jaar jonge BB, GMT dan wel (als dat ook mag meetellen).

Deze gaat echt nooit meer weg, en ik ben ook een van de HEEL weinigen (als ik sommige commentaren moet geloven :rofl:) die nooit een Rolex gaat willen. Maar dan ook echt nooit.

1 like

Heb er nu ook weer één voor de tweede keer. De blauwe. Maat is voor mij echt perfect. Draagt perfect. Maar ik ken mezelf…Nu vind ik het nog een blijver…
En dat gelul dat iedereen een Rolex wil. Ja die wil ik. Gewoon voor listprijs en dat kan niet dus hoef ik hem niet…
Ik wil een glimlach als ik op mijn horloge kijk en niet het gevoel hebben dat ik genaaid ben.

19 likes

Glashelder! Inlijsten en elke dag naar kijken.

1 like

Ik vond hem echt heel erg tegenvallen op de pols. Weet niet waarom. Te kinderlijk of zo? Meer verwacht? Te weinig voor veel geld?

Ja toch misschien niet zo helder verwoord nu ik het bekijk. Er zullen hier ook leden zijn die juist een glimlach op het gezicht krijgen als ze genaaid worden. :wink:

6 likes