Waarom zijn er zoveel tudor BB te koop

ik vroeg me af, Waarom zijn er zoveel tudor BB te koop?
Is er iets mis met dat horloge dat iedereen ervan af wil?
Ik had in principe wel interesse in een, maar als ik zoveel te koop zie, dan vraag ik me af waarom?

5 likes

Het is een populair horloge dat mensen graag willen bezitten. En er zijn velen die het ook leuk vinden om te flipperen. Ik heb nu voor de derde keer een zwarte BB58

Nu gaat hij echt niet meer weg :rofl:

22 likes

Geloof je dat zelf? :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

De BB58 werd altijd veel gekocht omdat je er tot een jaar geleden geen afschrijving op had. :v: Dus een leuk horloge om te kopen, proberen en weer te verkopen om weer wat anders te kopen.

1 like

Er zijn er gewoon heeeeel veel van verkocht (introductie en specs op het juiste moment ten aanzien van de vraag van vele horlogeliefhebbers hier) en mensen willen wel eens wat anders.

Denk dat 75% hierzo er een heeft of gehad heeft :joy:

5 likes

Ik vraag me af waarom dieren niet opgegeten willen worden maar wel van voeding zijn gemaakt.

Maar een BB58 is leuk, maar niet yay for life leuk.
Prima flipperspul want de afschrijving is beperkt en je raakt hem vlot kwijt :sunglasses:

14 likes

:thinking:

1 like
2 likes

2494_500

Afschrijving? :neutral_face:

6 likes

Ze worden niet meer boven de list price verkocht dus dumpen

1 like

Omdat uiteindelijk iedereen toch een Rolex wilt :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Het te verwachten antwoord, maar eerst pas bij de tiende reactie… valt me tegen…

Ik heb m’n BB (GMT) niet ingeruild op een Rolex maar een Chopard…

11 likes

Bizar, had ik niet verwacht. Dacht dat ze redelijk te verkrijgen waren.

Omdat mensen vaak wat bijzonders willen en hierna blijven zoeken.
De bb is een geniaal horloge. Maar net als een volkswagen golf een geweldige auto is, is hij niet bijzonder.

Na een tijdje zijn mensen hem net als veel andere horloges zat. Willen wat nieuws dat ze prikkeld. Totdat de ultieme collectie bereikt is. Maar aangezien smaak veranderd, zijn er maar weinige hier die de ultieme collectie bij elkaar krijgen en klaar zijn met flipperen.

5 likes

Ik denk dat het meeste al gezegd is … opgesomd:

• Veel modellen (Blauw/Zwart/Zilver etc) in omloop
  • Relatief lage afschrijving
  • Flipperkoorts

:yawning_face: … ik zie juist de laatste tijd steeds meer interesse in andere luxury merken om mij heen. Niet het standaard Rolex verhaal. Verbreed je horizon Ralph!

14 likes

Omdat ze in het echt gewoon een stuk minder leuk zijn dan de foto’s en specs doen vermoeden. 2 keer zelf ingestonken en 2 keer redelijk snel weer weg.

Daar, ik heb het gezegd.

ik wil een 925 :joy:

24 likes

Nee.

9 likes

Tudor is te perfect en perfect is saai.

Dat heeft Ralph al gedaan…

Viel zowat van mijn stoel toen ik een foto zag van zijn pols een een gs white birch in een ander topic :wink:

2 likes

Bij Schaap Citroen Den Haag is de etalage helemaal vol met bb58 niks levertijd. Gassan Amsterdam idem dito ligt voor het oprapen.

3 likes