Ze zijn ook vast niet allemaal nieuw gekocht, dus is het verlies al voor iemand anders geweest. Als een horloge niet bevalt en je verkoopt het snel weer voor dezelfde prijs heb je geen winst gemaakt en dan is het dus prima.
Dat dus.
Dat gezegd hebbende, ik koop nooit iets, als ik het eigenlijk niet kan betalen. Hierdoor is
mij gelukkig nog nooit is overkomen.
Sowieso doe ik graag goed m’n huiswerk. Vind ik ook gewoon leuk. Dus het riscio dat ik echt een complete miskoop doe, is niet heel groot, zo blijkt tot nu toe.
Betekent niet dat ik nooit uitgekeken kan raken, op een horloge. En soms moet een horloge gewoon ‘geofferd’ worden voor iets beters of mooiers.
Omdat ik hoewel ik ten tijde van de aankoop wel dacht ze best even voor het hogere doel een offer kunnen brengen maar als het dan zoals nu best koud is mijn kinderen echt niet meer in korte broek naar school willen. Dan strijk ik toch maar weer met mijn hand over mijn hart en verkoop een horloge zodat we nieuwe broeken voor ze kunnen kopen.
Herkenbaar Rik. Ik had dat met vakantie, of papa heeft een mooi horloge en we gaan niet op vakantie of papa verkoopt het horloge en we gaan met z‘n alle op vakantie.
Heb effe snel zitten rekenen met zijn profiel gegevens als flipperkoning.
Die tudor pro die te koop staat is al een verlies van €450 in 2 weken tijd, tel daar nog de fortis als inruil bij op?
Schat dat ie meer dan 18k verlies heeft geflipperd sinds 2014.
Flipperd een horloge om de zelfde opnieuw te kopen na een tijd