heb ik als groot panerai liefhebber ééns in de zoveel tijd even de neiging een rolex te willen kopen terwijl ik daar helemaal niet zo gek van ben? … rare kronkel of herkennen mensen dit wel?
Dat is niet raar. Als je er een gekocht hebt wil je er waarschijnlijk ook nog het liefst meer.
Rolex klopt gewoon helemaal op alle fronten!
Heb ik als IWC-liefhebber ook. Uiteindelijk maar aan toegegeven. Heb er wel en haat-liefde verhouding mee
Ik zeg niks
Als je die sub maar nooit wegdoet, veels te mooi!!
Rick Schreef:
heb ik als groot panerai liefhebber ééns in de
zoveel tijd even de neiging een rolex te willen
kopen terwijl ik daar helemaal niet zo gek van
ben? … rare kronkel of herkennen mensen dit
wel?http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan
d/P1030875.jpg
Omdat ook Panerailiefhebbers soms een moment van helderheid hebben
Ik snap het wel:D
je zoekt naar iets orgineels authentieks volgens mij anders zou je niet voor panerai gevallen zijn,of vergis ik me?
Heb zelf mijn pam ingeruild op een sub.
Dit is nu mijn 4e keer dat ik een rolex koop,en inderdaad deze laatste klopt op alle fronten,een stuk geschiedenis,een orgineel dus,geweldig afgewerkt,je ziet echt dat er sprake is van evolutie door de vele echt practische details,en een heel erg goed eigen uurwerk.
Volgens mij is rolex een van de weinig overgebleven merken die alles zelf doen en bij andere merken(ook panerai ) heb ik het gevoel dat er iets niet klopt aan de "eigen"uurwerken.
Veel merken zitten in groepen en alles wat aan het uurwerk gedaan is heet "eigen " wanneer het in die groep gedaan is en dat is toch net iets anders als wanneer het echt van een merk is zoals bij rolex,zelfs als dat niet door horlogemakers in een romantische berghut in zwitserland is gedaan
bovendien zaten in een van de eerste echte orginele panerai’s rolex uurwerken,meneer panerai was rolex dealer
Ga eens een paar rolexen passen en wie weet ?
gr dirk
Niet gek hoor. Als Rolex-liefhebber kijk ik ook wel een naar Panerai… :+
Panerai voelt voor mij meer als emotie, Rolex als logisch beredeneerde emotie.
Heb geen Panerai, maar voel ook zo iets voor IWC.
Als ik iets moois zie, ga ik er even over slapen. Als ik het na een paar andere horloges gezien en overwogen te hebben nog steeds iets er voor voel ga ik er goed over nadenken. Dan hou je een heleboel emotie en geflipper buiten de deur.
Ik ben redelijk klaar met Rolex; de actuele prijzen gaan voor mij nergens meer over, inclusief de neo vintage prijzen. En de vintage stukken vind ik veelal onbetrouwbaar geworden.
Qua techniek; de Eta in m’n Tudor sub doet het prima en kan door iedere Henk op de hoek gemaakt worden. Dat arrogante rovers beleid (service noemen ze dat) ben ik spuugzat. Dat is bij Panerai trouwens hetzelfde.
Qua looks; de oyster lijnen zijn prachtig maar het elegante valt voor mij wat weg in de nieuwe lijn.
Qua marketing doen ze het briljant inderdaad.
Conclusie van m’n wat zure reactie; ik snap je wel maar ik zou nog eens een nachtje slapen.
Gr. Roel
wellicht het verleden speelt parten, waarbij de originele Pam’s voorzien waren met een rolex uurwerk.
Net op de Rikketik weer veel Rolexen gezien … Doe mij toch maar Panerai : )
Vahalis Schreef:
Heb ik als IWC-liefhebber ook. Uiteindelijk maar
aan toegegeven. Heb er wel en haat-liefde
verhouding meehttp://i385.photobucket.com/albums/oo295/Vahalis/H
orloges/Explorer/dc891509.jpg
En dan heb jij nog wel de allermooiste Rolex :}. Die wil ik begin volgend jaar ook kopen.
Tommaat Schreef:
En dan heb jij nog wel de allermooiste Rolex :}.
Die wil ik begin volgend jaar ook kopen.
voor deze meer liefde dan haat hij mag dus blijven
Maar jongens, Rolex geeft een ander gevoel, nostalgie, romantiek, stoer en iets van ja… Rolex de zweem die er om heen hangt, van jongs af aan is Rolex de ultieme klok, duur ja, maar niet zo duur als…vul maar in.
mvg
Lex
Denk dat 't komt doordat er vroeger in de PAMs een Rolex uurwerkje tikte