Exit:(td) lees hier onder…
Not!! haha! …
Mijn Breitling Crosswind two Tone (2001) verkocht.(Na 11 jaar wel een beetje uitgekeken op het wat drukke ontwerp, blijft mooi maar toch…:().
Mijn Steinhart Nav B-Uhr Flieger eruit gefl…ehh verkocht.Zat niet echt lekker op de pols,te groot. Prijs/kwaliteit een topper!(tu)
Mijn Seiko Atlas verkocht zgan aan een collega ( droeg hem haast nooit).
Mijn Seiko samurai titanium verkocht via MP vond de vond de klok iets te deprie overkomen…:(, was wel lekker licht van gewicht maar had er niks mee.
En nu compleet in de doos de Seiko SRP043 k1 op stalen band die lekker de kast in gaat, zgan en wacht totdat de vraag ernaar wat groter wordt. Het model wordt niet meer gemaakt (zal het een collectors item worden?) dus de prijzen zullen mogelijk gaan stijgen dus wacht lekker af.
Nog in bezit een Seiko black monster, gemod door Rob met een rode sec.wijzer en rood ingelegde bezelcijfers.Gaat niet weg!
Seiko skx009 met lumpy (watchadoo) band ook een blijver!.
Dan nog mijn Omega deville 18 k uit 1995 quartz dress klokje als nieuw! kan zo weer de vitrine bij de juwelier in. Mag niet weg van de vrouw anders bijt ze m,n B…eraf…:X…
is mijn trouwklokje geweest.
Dan nog twee heel bijzondere klokjes.: 2 automaten, verschillende types, 1 dresswatch met een miyota 8215 uurwerk erin en een wijzerplaat met een logo van een defensie onderdeel erop, oplage 15 stuks.
1 sportieve watch met logo oplage 15 stuks gaan natuurlijk nooit meer de deur uit.:}
Dan nog een tissot automaat 35mm groot jubeleum uitvoering, 150 jarig bestaan van het merk Tissot 2003. Type ? onbekend, aangeschaft in zuid Frankrijk incl mooie blauwe omdoos met een lade erin met 2 boekwerkjes en de geschiedenis van Tissot erin.
Mijn Grail!!..:~ om de pols de Omega seamaster planet ocean 45.5 mm. gaat zeker de eerste 10 jaar de deur niet meer uit.
Maar al met al ben ik weer van wat horloges verlost en 2 Omega’s een Tissot en 3 seiko’s waarvan er 1 tzt weer een nieuw baasje gaat krijgen mogen blijven.
Toekomst? mogelijk toch een Omega speedmaster erbij…
of een Seiko Velatura SRH 005 of SRH 011 op staal.
Mogelijk dat deze laatste 2 er wel eens kunnen gaan komen omdat dat prijstechnisch op dit moment meer verantwoord is dan de Omega.
gr Henk.