Waarop moet ik letten bij het kopen van een Breitling Aerospace E79362

Succes! Leuke zoektocht! En ik zie je NA hier vast voorbij komen :wink:

1 like

Dit is de Taiwan versie (en die vallen onder China)

Was een occasion maar zie hem niet meer op de site staan.

Wat jammer. Ik ga maar eens een zoekopdracht opstellen!

Buy the seller. Misschien wat prijziger, maar ook meer zekerheid.

1 like

Uhm, de Replubliek China vliegt wel met F-16’s. Daarbij, het horloge op MP is weldegelijk echt. Toch lastig om zomaar iets te roepen, wanneer je er niet zeker van bent :thinking:

3 likes

Het was voor mij niet lastig, blijkbaar wist ik toen nog niet dat Taiwan zichzelf die specifieke naam had gegeven. De volksrepubliek China dat is, de China die ik bedoelde heeft nooit F-16’s gehad. Excuses.
De bezel afwerking op de foto’s lieten met twijfelen aan de echtheid. Foutje van mijn kant.

Denk jij dat deze Breitling Aerospace wel een goede koop is?

De Aerospace is een topper maar alleen kopen als hij helemaal perfect is met een recente service bij Breitling. Ik heb er eentje met ogenschijnlijk een klein issue (liep twee seconden achter per dag). Ik ben nu 1100 euro verder in reparaties (nieuwe kroon, E-block, wijzerplaat) en hij is nu weer terug omdat de verlichting in de displays niet goed werkt, kosten nog onbekend…

Paul van Zeeland is Breitling Service Center in NL

:flushed: :grimacing: Dat is toch niet zo leuk om te horen! Gaat dit om de Aerospace Avantage? Was het niet voordeliger om meteen een nieuw uurwerk erin te zetten? En waarom hebben ze de wijzerplaat vervangen :thinking:

Is het geen typefout, misschien bedoeld hij “fighting falcons f16 REPLICA of china😬?

1 like

:joy:

Ja, een Avantage. Een E-block kost al 700 euro, dus dat gaat heel hard. Na het openen van de kast ontstond er een chemische reactie op de wijzerplaat met een soort versnelde corrosie met een aanslag rondom de numerals, en een nieuwe kost 250 euro.