Waarop moet ik letten bij het kopen van een Breitling Aerospace E79362

Goedemorgen!

Op Marktplaats heb ik het volgende horloge gezien:

Het is een Breitling Aerospace E79362 Limited Edition. Het horloge komt zonder doos en papieren. Ik vind het een heel gaaf horloge voor een nette prijs.

Nu mijn vraag, of nou ja, vragen:
Is dit wat? Gaat het om een echte Breitling? Wat zouden mogelijke onderhoudskosten kunnen zijn? Heeft dit type bekende problemen? Hoe duur zijn vervangende onderdelen?

Het zijn aardig wat vragen, maar ik wil er zeker van zijn dat mijn eerste Breitling wel een echte knaller gaat worden! :sunglasses:

Alvast heel erg bedankt!

Koop dan niet van Marktplaats.

Plaats hier een zoekertje met wat je graag zou willen en en komt dan wel een leuk aanbod jou kant op van een iets meer betrouwbare bron.

8 likes

Ik zou erbij wegblijven, zeker omdat je de persoon niet kent,zonder papieren en doos en na het vertoon van de foto’s waar het horloge open ligt moet je maar afwachten of deze er wel verstand van heeft zodat het horloge weer perfect loopt.

1 like

China heeft nooit F-16’s gehad. Dus met die zin maakt de verkoper duidelijk dat het een fake is.

4 likes

Taiwan wel. Dat is ook China.

Maar dan nog is MP een mijnenveld.

2 likes

Op Ten2two staat een mooie. Maar die heb ik net gekocht. :joy:

12 likes

Is hier niet onlangs ook al een topic over geweest.

Dat was een limited voor de Belgische luchtmacht.

1 like

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het nog steeds een erg gaaf horloge, maar ik blijf er maar van weg :relieved:
Ik ga dan maar eens een zoek opdracht open stellen op het HF!

Vreemd :face_with_monocle:

Gefeliciteerd! Mijn ex.

Maar buiten het feit dat dit horloge dus niets is, waar moet ik nog meer op letten bij het kopen van een Breitling Aerospace?

Op de PB’s die ik je gestuurd had, dan had je die van Jaap al om je pols kunnen hebben :joy:

Nee zonder dollen, vooral het uurwerk kan een puntje van aandacht zijn. Dat is een prijzige reparatie.
Voor de rest kun je er volgens mij geen buil aan vallen

1 like

Ik zou er ver van weg blijven. De Aerospace kast staat erom bekend dat hij weer moeilijk waterdicht te krijgen indien niet goed geopend. Vraag op z’n minst een zeer recent bonnetje van een waterdichtheidstest of loop even met de verkoper langs een juwelier voor een test voor je tot aankoop over gaat.

1 like

Van Baal in Nijmegen heeft er ook een liggen.

1 like

Bedankt voor de tip!!

Een nieuwe of occasion?

Bedankt voor de tip! Ik had hem gezien inderdaad, maar ik wil er niet zo heel veel geld aan uitgeven :smiley:

1 like

Dan zal het een ouder model worden ben ik bang.

1 like

Dat geeft niet. Die zijn ook gaaf! Als het maar een net horloge is, dus niet zo’n afgeragd ding :blush:

1 like