Waarschuwing: Breitling B-1 op MP

Oscar ga jij es ff “posten” bij zijn huis! ff aanbellen en zeggen kom maar op met die Breitling zal ie schrikken of nietgrinning smiley. Tenslotte was je net ff in de buurt en je woont toch om de hoek…haha!grinning smiley:D:D:D

je kan dingen toch ook onder rambours laten opsturen?
Als ik € 500,00 wil besteden aan een horloge, dan graag tweedehands bij een juwelier of zo’n pandjes huis.

Mijn beste,

Tja, “Geld en geweten zijn een huwelijk waarin de echtgenoten constant vreemd gaan”.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Klink wel alsof de alarm bellen terecht gaan luiden. Dat men niet aan de deur handel wil maken kan ik mij voorstellen, ikzelf wil dat ook niet, na wat ongewenste bezoekers.

Ik kan mij voorstellen dat men bij dure klokjes even wil kijken. Ik spreek dan af in een restaurant bij mij in de buurt. Maar gezien de benzinekosten vandaag de dag en ikzelf nauwelijks of geen marge heb, het liefst dicht bij mijn huis.
Eventueel zou je dat ook zelf kunnen voorstellen.

Greetz Erik

Squall Schreef:

je kan dingen toch ook onder rambours laten
opsturen?

Daar heb je als koper weinig aan qua zekerheid, want je mag het pakje pas openmaken als je de postbode betaald hebt. Je zal de eerste niet zijn die een fraaie baksteen ontdekt in zijn pakketje, in plaats van de beloofde spiegelreflexcamera…

ik heb een soortgelijke ervaring, maar toen vertelde hij!!! dat hij het horloge op zn huwelijk kado had gekregen… ook voor 500,-
als ik 50,- zou overmaken, zou hij hemopsturen en ik later de rest kunnen betalen, hahah wat een sufferd, maar ja er stinken ongetwijfeld wel mensen in.

alles was echt en ik kon het laten checken bij een juwelier, als ik hem had gekocht dan.

ik heb zn emailadres wel ergens, lijkt me leuk om te vergelijken met de anderen, dus PB me maar,

wat je kunt doen, is zo iemand bang maken, met hem vetellen dat je zn adres hebt laten achterhalen via IP-adres en dat je hem aangeeft wegens oplichting… idee?

Beste,

Dit is absoluut een oplichter! Zelf heb ik ook per email contact gehad met de aanbieder van de B-1. Hij zou het horloge gisteravond nog naar het postkantoor hebben gebracht (volgens mij zijn ze op woensdagavond niet open!).

Als ik niet voor vanmiddag 15.00 uur betaald zou hebben zou hij de zending annuleren. Bij Tnt e.e.a. nagevraagd, dat annuleren kan zomaar niet.

Kortom, te mooi om waar te zijn maar trap er niet in!

Erik

Beste Barend,

niet mee doorgaan! ik heb e.e.a. uitgezocht, deze Carola of Carlo is een oplichter. In de emails die ik van haar of hem heb gehad staan tegenstrijdige uitspraken. Deze aanbieding is er duidelijk een van: te mooi om waar te zijn.

gr.

Erik

ik hou sowieso niet zo van @live.nl mailadressen, dat is het vorige hotmail.com

vaak mensen die wat te verbergen hebben en geen normaal email adres hebben.

maar ja MPL waarschuwt niet voor niets met: als het te mooi is om waar te zijn, is het vaak niet waar!

grt en lekker slapen

Als ik iets > € 50,- koop van MP ga ik het halen, waar dan ook.
En met horloges denk ik ook wel, als een verkoper (buiten forum) af zou willen spreken ergens anders dan thuis twijfel ik vaak al.

Maar heb zelf ooit (op verzoek) een GSM verkocht op het station omdat de koper een OV kaart had.
Verkocht er toen twee ipv één omdat zij niet kon kiezen :smiley: