ik verkoop een breitlling b-1
ik doe hem weg omdat hij van mijn man was, hij is 3 maande gelden omgekomen.
ik heb altijd nog veel heringeren aan die ik niet zo fijn vind dus ik wil hem ook snel weg hebben.
heb bij de juwelier naar gevraagt wat hij tweedehands waar is, ongeveer tussen de 1000 en 1500.
ik doe hem weg voor 500 dus wees er snel bij!
-hij is gekocht op 15-07-2007
-nog in super goeien staat
mail me als je belang heb bij dit horlogen naar ###@live.nl
Aangezien ik graag zo’n horloge wil hebben, heb ik direct een email gestuurd met het verzoek om foto’s te sturen en de vraag hoe e.e.a. af te handelen.
De reactie kwam snel. Een paar mooie foto’s (te mooi voor een weduwe naar mijn gevoel) en het volgende bericht:
hij is 100% met allen documenten erbij.
ik ga hem dan voor u op sturen via tnt post dan heeft u hem binnen 24 uur (kan hem vandaag nog voor u op de bus doen als u wil) en u maakt het geld over bijv via internetbankieren
Dit klinkt te mooi om waar te zijn en dus, twijfel. En daarom gevraagd of ik het horloge ook op kan halen (ondanks dat het an de andere kant van Nederland is). Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
nee dat is niet mogenlijk ik heb helen slechten dingen gehoord en ben echt bang dat er meschien wat zou gebeuren soory dat zijn mijn prive redennen
Dit antwoord in combinatie met de zeer matige spelling waren voor mij de doorslag, ik laat het over gaan.
Misschien is hier iemand te goeder trouw bezig maar een ander iets wat me opviel is het feit dat de Marktplaats gebruikersnaam Carola is en de naam welke gekoppeld is aan het email adres, Carlo.
Het voelt niet goed.
Dus wie wil, be my guest, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.
The product is still for sale. It is in a very good condition.
The product has a testing period of 30 days. That means you can test it for 30 days and if you don’t like it we will refund your money in full. The delivery charge is set at EUR 50 and you will receive your product in max 3-7 days directly at your address with all papers and documents. Please place your order for this item on our website : www.onlineshop.co.cc . After that please wait for your email invoice. You will receive it in max 24 hours.
Thank you for your interest.
OnlineShop Ltd
Registered No.05352540
Address: 94 NEW BOND STREET,
LONDON, W1S 1SJ
UNITED KINGDOM
E-mail: contact@onlineshop.co.cc
[/quote]
Het principe is simpel: Geld overgeschreven, nooit een horloge zien …
Oscar ga jij es ff “posten” bij zijn huis! ff aanbellen en zeggen kom maar op met die Breitling zal ie schrikken of niet:D. Tenslotte was je net ff in de buurt en je woont toch om de hoek…haha!
ik heb voor de geinteresseerden een adres doorgemaild gekregen, echter voor mij iets te ver weg, ze wil hem alleen opsturen, maar ik stond erop een adres te krijgen, na lange tijd kreeg ik het. echter naar aanleiding van dit topic heb ik veel twijfels of ik wel tot aankoop moet overgaan. je zou zeggen, rij er naar toe, 239 kilometer enkele reis, of je laat hem opsturen, of je laat het overgaan. wie zou er wat doen? ik twijfel in ieder geval.
Barend, ik denk ALS “ze” er bij een juwelier is geweest, die er ZELF ook ZEKER wel 500 euro wil voor geven ! Hij kan het makkelijk voor 3 keer zoveel verder verkopen.
daar had ik nog niet eens bij nagedacht. mocht er iemand in de buurt van ureterp wonen, heb ik het adres voor je, kan je altijd even op de “koffie” gaan