Waarschuwing! Helson sharkmaster 600

Nog (weer) enkele exemplaren te bestellen voor het snelle forumlid:

https://helsonwatches.com/shop.php#!/Sharkmaster-600/c/31785128/offset=0&sort=normal

In het verleden zeer gewilde horloges/hommages gebleken die skyhigh gingen :rocket::rocket:

Ikzelf vind de zwarte erg geslaagd :ok_hand:t4: Helaas is het budget momenteel niet toereikend :sweat:

image

1 like

:ok_hand:

Is geen diss naar hommages hoor, ik vind ze allebei niet te pruimen namelijk :joy:

Wel een serieuze vraag, zet je de bezel vast met die rode knop? Ik heb me dat altijd afgevraagd. Het moet dat zijn of een 007 knopje.

6 likes

Idd erg mooi, maar wel een hoog Omega gehalte. Ik heb dan liever de Squale Tiger. Lijkt er ook op, maar dan toch met een eigen smoel:

2 likes

Net andersom. De bezel zit vast en is alleen te draaien door de rode knop ingedrukt te houden.

1 like

En je schiet er bij 2x drukken verdovende pijltjes mee af.

10 likes

image

9 likes

image

1 like

ik vind dit serieus een vd grappigste comedy momentjes in een film. will ferrell is sowieso eindbaas!!!

Ik hou het maar ff bij de mijne.

11 likes

Gave Helson hommage!

2 likes

Dit is toch wel lachen​:joy::joy::joy:. Volgens mij is de TS een van de grootste homage bashers hier op het forum. En dan dit promoten…lol.

On topic. Erg veel geld voor dit horloge. Maar fraai is ie wel😃

Echt super jakkie.

2 likes

Jakkie jakkie :sweat_smile:

Gruwelijk horloge… gruwelijk lelijk

Awesome!

:joy:

Toch overweeg ik de Helson wel. Ik draag m’n PloProf wel, maar ben er toch vrij voorzichtig mee gezien wat tegenwoordig blijkbaar de waarde is. Lijkt me fijn om een ‘beater’ versie te hebben. Of is dat een rare gedachte?

1 like

Ik hoop maar niet dat het als retorische vraag was bedoeld :grin:. Ik vind het nl. raar. Het lijkt me geen horloge wat je dagelijks draagt en als je dan ook nog een “stand in” koopt… is jammer. Gewoon dragen met zorg. Veel te leuk voor de doos.

1 like

Nee hoor, ik doe niet aan retorische vragen. Daar zitten namelijk aannames onder, en die hebben mijn leven al te veel verpest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Snap ik, dat gevoel had ik ook een beetje namelijk. Ik werd vrolijk bij de gedachte om een ‘stand in’ te hebben waarmee ik ook eens zou kunnen zwemmen, snorkelen of duiken (wat ik echt niet durf met de echte) maar het is niet alsof ik daar geen alternatieven voor heb. $900 is misschien toch een beetje zonde voor die drie keer per jaar.

Oke, ik ben er alweer overheen. Bedankt :wink:

2 likes