Inderdaad, ik zou wel helpen. Door de € 2,- cash te accepteren en vervolgens bij de parkeerautomaat € 2,- met PIN/contactloos te betalen
Het is tegenwoordig bijna onmogelijk om aan een anonieme prepaid simkaart te komen. Maar daar hebben we katvangers voor.
quote=“Jorlan, post:69, topic:222483”]
Het is tegenwoordig bijna onmogelijk om aan een anonieme prepaid simkaart te komen.
[/quote]
Euh, bij de supermarkt in NL kun je gewoon een anonieme lebara simkaart kopen hoor…
Wel even cash afrekenen, uiteraard
Als er bewakingsbeelden vrij worden gegeven heb je niks aan contant geld
Die beelden worden niet eeuwig bewaard toch? Maandje geduld na aanschaf simkaart lijkt me genoeg.
Ok, dus dat je het andere toestel laat verifiëren als vertrouwd apparaat, dat begrijp ik, maar dan moet je toch nog steeds elke transactie goedkeuren? Of hoeft dat dan daarna niet meer?
Way to go!
Ik knikker ook bijna alle apps weg.
Ik werk gewoon niet mee aan een verdienmodel
van een stel ,ss h,les, f,ck that sh,t!!
Nee, om een QR te kunnen scannen moet je dus toegang hebben tot een telefoon (en als het goed is heeft u die wel beschermt met een fatsoenlijke PIN code of fingerprint scan oid ), en dan moet u de ING app starten en ook hier weer een code ingeven / fingerprint scannen.
Kortom alleen een telefoon is wel erg kort door de bocht, maar ik wil ze niet de kost geven die geen sterke codes gebruiken voor het locken van een telefoon of de app.
Maar zo simpel als u het schetst is het zeker niet.
De ING app vraagt om een vijf cijferige inlogcode en je hebt drie kansen.
Echter, als iemand de ING app installeert, moet hij die koppelen. Dat kun je o.a. doen door een QR code in de nieuwe app te scannen vanuit een al bestaande ING app op een ander apparaat.
Dit laatste proberen ze je te laten doen via jouw app, en je af te leiden van de melding daarvan, en je toch te laten bevestigen. Dit door je te laten geloven dat je akkoord gaat met een kleine betaling.