Waarschuwing voor de Isofrane dragers

Ik merkte dat mijn Isofrane op het einde was verkleurd. Had hem gewoon bewaard in een Pelicase met een poetsdoekje erover. Mailtje gestuurd naar Isofrane en toen kreeg ik deze reactie. Vind het wat vreemd maar goed.

[quote]The straps in light colors like orange will pick up colors from other fabrics and materials that have been poorly dyed with excessive colors. This straps has pores like skin and it will react as skin, so if some pigments entered the pores, there is no way getting them out. The comfort of the isofrane is due to its unique like skin structure and permeability. Silicone or low quality rubber imitations are non-permeable and will not pickup colors, but also don’t give the comfort of wear an isofrane gives. Please avoid excessive dyed fabrics or printed materials in the future.
[/quote]

bedankt voor de waarschuwing, mij lijkt het goed mogelijk wat ze zeggen…

Dit zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om een oranje Isofrane te kopen. Het oranje kan dus donkerder worden :smiley: (af fabriek vind ik ze te fel :wink: )

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Gelukkig draag ik alleen hoogwaardige kleding, die niet afgeeft ;).

Kan me niet voorstellen dat t bij kleding voor komt. Heeft wel paar maandjes geen daglicht gezien.

Zo ziet t r trouwens uit

My Photo Stream-446 by -Tom*K-
http://flic.kr/p/nnUPC3]
[url=http://flic.kr/p/nnUPC3[/url]

Overigens allemaal ‘first world’ problems maar toch :wink:

Belachelijk zeg. Koop je voor veel geld ($99 + verzendkosten + 20% btw) zo’n bandje en dan word je zo afgescheept. Ik heb de website 10 keer doorgekeken maar zie nergens een waarschuwing staan dat je de bandjes niet normaal kan dragen. Lijkt mij toch goed dat je dat aan je klanten meldt voordat ze eventueel wat kopen.
Arrogant bedrijf. Voor mij zeker reden om ze van m’n lijstje te halen.

Paradigm Schreef:

Belachelijk zeg. Koop je voor veel geld ($99 +
verzendkosten + 20% btw) zo’n bandje en dan wordt
je zo afgescheept. Ik heb de website 10 keer
doorgekeken maar zie nergens een waarschuwing
staan dat je de bandjes niet normaal kan dragen.
Lijkt mij toch goed dat je dat aan je klanten
meldt voordat ze eventueel wat kopen.
Arrogant bedrijf. Voor mij zeker reden om ze van
m’n lijstje te halen.

Dit dus. Voor zo’n bedrag zou dit niet mogen…

Tom Koerts Schreef:

Kan me niet voorstellen dat t bij kleding voor
komt. Heeft wel paar maandjes geen daglicht
gezien.

Zo ziet t r trouwens uit

http://farm8.staticflickr.com/7351/14031444566_638
0149e60_b.jpgMy Photo Stream-446 by -Tom*K-

Kan volgens mij gebeuren door over je been te schuren als je zit wellicht door een Dark Indigo Jeans?

Heb ik ook met banden van iets ruwer leer i.c.m een donkere jeans.

Groeten.

Noel.

De mijne heeft dat ook!

Het gaat ook om een oranje…

De mijne heeft het vooral van (denk ik) over jeans te schuren en dergelijke. Ik heb mijn jeans het liefst zon donker mogelijk, maar weet dat die dan wat door’bloeden’ op lichte dinge.

Mijn isofrane heeft het vooral op de keepers en het einde vand e band.
Ach ja, voor zo een dure band zou het niet mogen, maar ik stoor me er ook niet aan…

Bedankt voor de headsup. Zou een reden kunnen zijn om em te laten liggen.

Staat onder hun order policy

Please note that light colors like orange and yellow could show non uniform color patterns on the sides of the strap. This is not a defect, but an effect of the dying process of the breathable material of the straps

Gewoon kopen, gewoon dragen. Het is een band, een vervangdeel en bovendien geven gebruikssporen karakter.

Snap ik ook wel Jeroen. Dit kwam meer als onaangenane verrassing na m uit de kluis te hebben gehaald. Daarnaast hebben goedkope siliconen banden er geen last van. Zitten nog comfortabeler. Enige nadeel is dat ze makkelijker stof aantrekken.

Hoe is het toch mogelijk allemaal he ?:sunglasses:

Belachelijk. Voor dat bedrag! Nog een reden om niet zo’n band te kopen, naast het feit dat ik ze spuuglelijk vind… :wink:

Good to know! Wel balen zeg, gelukkig heb ik alleen de zwarte :#

Thehaguedragon Schreef:

Belachelijk. Voor dat bedrag! Nog een reden om
niet zo’n band te kopen, naast het feit dat ik ze
spuuglelijk vind… :wink:

Altijd weer dat gedram om de prijs…