Waarvoor gebruik jij je diver bezel?

:see_no_evil:
Nooit aan gedacht.

:ok_hand:

2 likes

Ik gebruik hem voor de datum. Een onderdeel van mijn ochtendritueel is om de bezel 1 ā€œdagā€ verder te zetten.

1 like

Kookwekker…

Deze neem ik mee! Kun je ergens posten dat een GMT echt het beste is ivm de 24h bezel en men eigenlijk niet zonder kan bij medicijngebruik? Pepsi is eigenlijk het best…

Ik hoor wel wanneer het er staat zodat ik mijn vrouw mee kan laten lezen…en even een reden voor medicijn verzinnen…geldt vitamine C ook?

En dan even wachten op een de wachtlijst…of toch maar die 16700.

Bedankt voor de inspiratie!

15 minuten? Heb je dan geen zwarte frisbee?
:wink:

Er is er maar 1 die het beste werkt mevrouw Forrestx. Het is de 126715chnr. Dus laat je man hem morgen maar meteen halen. En geen dank, graag gedaan

1 like

Ze vroeg hoe lang ik het zonder ā€˜medicatie’ uit zou houden…:rofl:

1 like

Helemaal nooit!

En om te draaien als ik me verveel tijdens een Teams/Zoom/Skype/Meer/etc call…

Tijdens het koken. Vergeet dan vaak wel weer te kijken.

Maar bijvoorbeeld bij iets dat een paar uur moet gaan, vind ik het handig dat ik in de zetel kan zien hoe ver we al zijn.

Duidelijk :see_no_evil:

:rofl:

1 like

Nee hoor, dan is ie perfect :yum:

1 like

Jammer nog niet voorbij zien komen. Maar flesjes bier open maken kan prima met een draaibare bezel.

:grinning:

Ik zou het alleen niet met mijn eigen horloges doen

1 like

Echtgenote irriteren als ze zegt dat ze ā€œzo klaar is om naar buiten te gaanā€ of ā€œeven vijf minuten naar de supermarkt moetā€ā€¦

Overigens heeft ze dat trucje nu ook door als ik tegen haar zeg ā€œdat ik bijna de straat in rijd, en over drie minuten thuis benā€ā€¦ gelukkig heeft ze geen duikershorloge

3 likes

Dat is wel een goede reden om een betaalbare ā€˜vakantie diver’ erbij te nemen :beer::beer::beer:

Wie kaatst… :joy::joy:

1 like

Dan kun je een maand 60 dagen laten duren :grin:

1 like

Ik heb alleen duikers . En gebruik de besel voor div momenten.

1 like

Ik gebruik hem eigenlijk alleen als ik zit te wachten en me verveel…erg irritant trekje van mij, denk ik gezien de uitdrukkingen op de gezichten van de mensen om mij heen…

2 likes

Koken, en dat terwijl de kookplaat een ingebouwde timer heeft. Oh en soms als ik tijdens een bespreking een stuk binnen een bepaalde tijd moet doen, om te zien hoe ver ik ben qua tijd.

1 like