Nooit aan gedacht.
Ik gebruik hem voor de datum. Een onderdeel van mijn ochtendritueel is om de bezel 1 ādagā verder te zetten.
Kookwekkerā¦
Deze neem ik mee! Kun je ergens posten dat een GMT echt het beste is ivm de 24h bezel en men eigenlijk niet zonder kan bij medicijngebruik? Pepsi is eigenlijk het bestā¦
Ik hoor wel wanneer het er staat zodat ik mijn vrouw mee kan laten lezenā¦en even een reden voor medicijn verzinnenā¦geldt vitamine C ook?
En dan even wachten op een de wachtlijstā¦of toch maar die 16700.
Bedankt voor de inspiratie!
15 minuten? Heb je dan geen zwarte frisbee?
Er is er maar 1 die het beste werkt mevrouw Forrestx. Het is de 126715chnr. Dus laat je man hem morgen maar meteen halen. En geen dank, graag gedaan
Ze vroeg hoe lang ik het zonder āmedicatieā uit zou houdenā¦
Helemaal nooit!
En om te draaien als ik me verveel tijdens een Teams/Zoom/Skype/Meer/etc callā¦
Tijdens het koken. Vergeet dan vaak wel weer te kijken.
Maar bijvoorbeeld bij iets dat een paar uur moet gaan, vind ik het handig dat ik in de zetel kan zien hoe ver we al zijn.
Duidelijk
Nee hoor, dan is ie perfect
Jammer nog niet voorbij zien komen. Maar flesjes bier open maken kan prima met een draaibare bezel.
Ik zou het alleen niet met mijn eigen horloges doen
Echtgenote irriteren als ze zegt dat ze āzo klaar is om naar buiten te gaanā of āeven vijf minuten naar de supermarkt moetāā¦
Overigens heeft ze dat trucje nu ook door als ik tegen haar zeg ādat ik bijna de straat in rijd, en over drie minuten thuis benā⦠gelukkig heeft ze geen duikershorloge
Dat is wel een goede reden om een betaalbare āvakantie diverā erbij te nemen
Wie kaatstā¦
Dan kun je een maand 60 dagen laten duren
Ik heb alleen duikers . En gebruik de besel voor div momenten.
Ik gebruik hem eigenlijk alleen als ik zit te wachten en me verveelā¦erg irritant trekje van mij, denk ik gezien de uitdrukkingen op de gezichten van de mensen om mij heenā¦
Koken, en dat terwijl de kookplaat een ingebouwde timer heeft. Oh en soms als ik tijdens een bespreking een stuk binnen een bepaalde tijd moet doen, om te zien hoe ver ik ben qua tijd.