Wachten op iets moois van Jörg Schauer

Ha… eindelijk
maar zeker de moeite waard
gefeliciteerd met dit prachtige aandenken !

:~

Thanks…

Ja ik vond het de wachttijd waard. Ben benieuwd of ze dit nog eens gaan verkorten door meer mensen aan te nemen en de productie te vergroten. Kan me voorstellen dat er een hoop potentiele kopers afhaken als ze dit zien.

Maar goed het resultaat is top vind ik.

mooi horloge. en nu gaan genieten!
goede mensen vinden is denk ik een probleem, de laatste jaren is Stowa al flink gegroeid…

De plaats van de gravure is heel gaaf gekozen vind ik! Puur toeval dat Stowa ook hetzelfde geboortejaar van je opa heeft?

Verder gaven ze in Januari al aan dat het horloge in Mei zou komen, niets mis op die manier met de wachttijd dan toch?

Geniet van deze mooie tijdwaarnemer!

Ja klopt is idd. toeval. dat de datum hetzelfde is. Sterker nog ik realiseerde me dit pas toen ik de gravure had toegevoegd via de site.
Nee wachttijd is altijd netjes gecommuniceerd vanaf dag 1 en zeer zeker niets mis mee.Puur vanuit commercieel oogpunt bedacht ik me dat dit best negatief kan werken voor een bedrijf als dit.
Alleen maar lof ook voor het persoonlijke contact en de reacties op de mail die ik eens gestuurd had met wat vragen.
Ik ben er echt blij mee en zou dit merk zeer aanbevelen.

Misschien koop ik nog eens een Flieger maar eerst maar weer eens sparen:-)

Dat Stowa sind 1927 bestaat en je Opa in dat jaar geboren is maakt het IMHO nog specialer.

Wat een prachtig aandenken. Dit idee ga ik zeker van je pikken al hoop ik dat het nog lang duurt.

Prachtig horloge! En een mooie subtiele gravure ter nagedachtenis. Erg goed gelukt.

Stowa produceert op bestelling en dat brengt lange wachttijden met zich mee. De kwaliteit en service maken het wachten inderdaad waard.
Ergens ook wel speciaal het wachten tot ‘jou’ horloge klaar is, en dat je een Stowa niet snel bij de juwelier ziet liggen.

Geniet ervan.

Zeer mooi en zeker tijdloos deze Kleine Sekunde. Ook prachtig de concentrische cirkels op de dieper gelegen seconde wijzer.

Ik zeg meer dan uitstekende prijs / kwaliteit verhouding voor dit stuk Duitse degelijkheid. Het is dan even wachten maar dan heb je ook wat :slight_smile:

En nog bedankt voor de wrist shot. Ik wil, ik wil, ik wil…

Een stijlvol horloge en een mooie nagedachtenis.

Erg mooi horloge om een dierbaar persoon te gedenken!
Veel draagplezier en koesteren!

En ach, die wachttijd valt toch wel mee, bij Dornblüth is het al iets van 8 tot 9 maanden… :wink:

Prachtig horloge, en wat een mooi aandenken.

mooi en toepasselijk aandenken, zo n handopwinder met gravure. denk je bij t opwinden weer even aan je opa.

still happy(tu);). vandaag maar eens op een cognac kleurige Rios proberen. Weer een reden om foto’s te delen…

:~

Mooi dat hij er nu is.

Mooi horloge! Geblauwde wijzers doen het altijd goed :slight_smile:

Ik heb dezelfde in bestelling maar moet nog tot eind juli wachten. Nu ik jouw foto’s zie wordt dat steeds lastiger.

ik ken het gevoel haha…
ach het is voor een goed doel.

Ben benieuwd wat je er van vindt.

Gerrit