Wachten op iets moois van Jörg Schauer

All,

Onlangs hebben wij mijn opa en mijn naamgenoot begraven. De beste man heeft een prachtig leven gehad en na 61 jaar huwelijk (65 jaar samen) met mijn oma was het helaas zijn tijd en laat hij haar alleen achter.

Aangezien opa ook wel van een mooi horloge hield en hij en ik dezelfde naam dragen heb ik besloten iets tijdloos te kopen ter nagedachtenis aan hem en om door te geven in de familie mocht mijn zoon het ooit waarderen. Zijn naam, geboortejaar en sterfjaar zullen in het klein op het uurwerk worden gegraveerd.

Geduld moet je helaas hebben met de wachtlijst bij Stowa maar goed, het wordt uiteindelijk beloond. De bestelling is gedaan en ik hoop hem in Mei te krijgen.

Foto’s even geleend van het net:

Het is een Stowa Antea KS

Bedankt voor het kijken. Fijn weekend!

Gecondoleerd met je opa. Mooi om hem zo te herdenken en wellicht een traditie op te starten.

Erg mooi horloge, zeker met deze achterliggende gedachten.

Sterkte.

Mooi bedacht en prachtig horloge.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

thanks,

Scherp van je Jaap… had ik nog niet gezien:-) Ik heb de kleine versie besteld. i.i.g. heb wel even getwijfeld maar heb nu goede ervaringen met wat kleinere dress formaten. en heb niet zo’n grote pols.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Jij bent lekker bezig in je andere topic Jaap:-)
Ik volg het op de voet… Heb nog een mooie Swatch voor je http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,2144152

Mag niet ontbreken in dit lijstje… haha…

Veel plezier kan ook niet wachten op de Antea…

Veel sterkte.
En een heel mooi horloge ter nagedachtenis.
Die achterkant is ook prachtig.
Dat graveren doen ze dat bij Stowa zelf?

Zenith* Schreef:

Veel sterkte.
En een heel mooi horloge ter nagedachtenis.
Die achterkant is ook prachtig.
Dat graveren doen ze dat bij Stowa zelf?

Dank je

Volgens mij graveren ze dat zelf erin daar.Weet niet of ze het uitbesteden zou kunnen natuurlijk. Je kunt verschillende dingen laten graveren. Ik heb gekozen voor het grote “Gear wheel” maar als je voor een automaat kiest kun je ook de rotor laten graveren.

Via hun site kun je dit digitaal aanleveren bij je bestelling. Erg handig.

Jammer van de wachtlijst/levertijd maar goed…

Gecondoleerd.

Maar inderdaad mooi horloge als nagedachtenis. En ook als handopwinder. Telkens als je em opwind kun je er even naar kijken en even aan je opa denken.

gecondoleerd, ik heb heb zelf de kleine versie en ben er nog steeds erg blij mee. Heel mooi horloge. Ik heb voor mijn vrouw een Stowa laten graveren o de rotor. Voor zover ik weet doen ze het zelf.

Erg mooi tijdloos horloge als herinnering.(tu)

Sterkte en gecondoleerd.

Groeten.

Noel.

Gecondoleerd…

Zeker een mooi idee en een prachtklok.

Gecodoleerd. Mooi horloge en mooie gedachte.

Heel mooi, zowel idee als horloge, sterkte!

mvg

Gecondoleerd , mooi horloge .

Ik heb net de e-mail gehad met de betaalgegevens.
verwachting is begin mei levering.

Spannend! Ik zal foto’s maken zodra ik hem heb.
Kan niet wachten…;)(tu)

Prachtige klok, tijdloos! En nu helemaal met de betekenis.
Die Stowa’s, ik zit hard te twijfelen, er zitten een aantal tussen die zwaar kriebelen! En leuke opties via hun website te kiezen!

Gecondoleerd en wat een bijzondere en mooie manier om iemand te herdenken.

Heel erg blij met deze aanwinst. Echt geweldig mooi afgewerkt horloge met een tijdloze uitstraling. Ik ben ook erg gecharmeerd van de gravure… tja foto’s zeggen meer dus oordeel zelf.

Wachttijd is ruim 4,5 maand maar goed dan heb je ook wat.

Bedankt voor de leuke reacties eerder al op dit topic. Ik ga van deze Stowa genieten…