Hallo,
sorry dat ik jullie er mee lastig val maar ik moet even mijn ergenis van me afschrijven.
In februari heb ik een mooie vintage Omega Seamaster de ville met een 552 uurwerk gekocht. Ik was hier al lang naar op zoek en kon deze voor een goedkope prijs krijgen. Het enige nadeel was dat de wijzerplaat compleet versleten was en de kroon iets los zat. Ik heb toen een andere originele wijzerplaat kunnen vinden. Echter raakte ik toen wat gecharmeerd van de vele foto’s van Seamaster de ville’s met een zwarte redial. Ik besloot toen om de nieuwe wijzerplaat niet eerst te monteren maar de oude te laten opmaken in het zwart. De horlogemaker die dit voor mij zou laten uit voeren zei dat dit ongeveer 4 tot 5 weken zou duren. Dit werd echter uiteindelijk 11 weken.
Ok hier was ik al niet erg blij mee, maar ja geen ramp kan een keer gebeuren.
Vervolgens stuurt de horlogemakermij een bericht op donderdag dat de koerier (Mikropakket) het pakket die donderdagmiddag heeft opgehaald en dat het de volgende dag bezorgt zou worden (24 uurs service).
Aangezien ik alleenstaand ben en dus overdag niet thuis ben besloot ik om de vrijdag dan maar even een vrije dag te nemen ik wachtte namelijk al zolang op het horloge. Maar je raad het al geen bezorger gezien. Pas de dinsdag erop werd het pakket voor het eerst aangeboden echter was ik toen aan het werk. Vervolgend met Mikropakket gebeld en een afspraak gemaakt voor de donderdag. Hierbij heb ik aangegeven dat ik vanaf 13:00 thuis zou zijn en als de bezorger eerder zou komen hij het pakket bij 1 van de buren zou mogen afgeven. En ja hoor ik kom om 12:30 thuis ligt er een briefje in de bus dat er niemand thuis was en dat mijn directe buurman ook niet thuis was. Het mooie hiervan is dat ik in een blok met 6 appartementen woon. Ik heb dus 6 directe buren, heb dit ook duidelijk vermeld bij het maken van de afspraak. De zes deurbelknoppen zitten ook direct bij elkaar maar blijkbaar was het teveel moeite om die in te drukken.
Nog geirriteerder dan ik al was heb ik opnieuw gebeld met Mikropakket.Ik zag op het kaartje dat ze ook op zaterdag bezorgen en maakte dus een afspraak voor bezorging op zaterdag. Het is nu zaterdag 20:20 en ik heb geen bezorger of kaartje gezien.
Het lijkt haast wel of het niet de bedoeling is dat ik een mooie Seamaster de Ville krijg.