Wachtlijst Rolex ENZ !.? Andere merken?

topics met woorden als “Rolex” en “wachtlijst” staan garant voor veel replies, da’s goed voor je social credit system score op HF

3 likes

Vandaar dat ik ook maar even “m’n bek een slinger geef”. :crazy_face:

:bangbang: lijppp

Zucht …

Ja

Nice. Je hebt gelijk de lekkerste gepakt.

Geen Daytona hoor…

Klopt waren 20 procent🙄

Ja, +20%… :smile:
Daytona heeft al tientallen jaren een wachtlijst, Sub/ GMT is iets van de laatste jaren.

Jeetje, het is vandaag echt Groundhog Day…

3 likes

Ik citeer Ralph: ‘Assumption is the mother of all fuck ups’

Hoe witte gij da?

Rolex publiceert toch geen openbare jaarstukken… of anderszins wat cijfermateriaal…

Edit… iedereen die hier al op gereageerd had…:man_facepalming:

Kom op Ralph. Zeg niet iets wat je niet kan waarmaken en markeer het niet in dezelfde post als aanname…

Die poeskat gif leen ik ff.

Wat voor popcorn, zoet of zout? Beide?
Weet je ik maak een poll aan.
Hoe eet jij je popcorn?

• Zoet
  • Zout
  • Beide

0 stemmers

2 likes

Dude, serieus? :wink:

Jij met je antwoord zit er het dichtste bij, het woordje strategie zou je er tussen moeten plaatsen, en de rest van de forumleden schrijven zomaar wat ze denken, en niet weten

ga voor zoet

1 like

Dank u :-).

Maar dit is ook maar iets wat ik denk maar niet weet.

Echter t zou me niet verbazen als er diverse geheimhoudings verklaringen gelden als je voor t merk werkt en dit er een van is, misschien wel de belangrijkste. Bedoel waarom zou je je als merk in de aas kaart laten kijken door de consument. Denk dat ‘Rolex en zijn wachtlijst strategie / schaarste creatie’ toch wel een van de heetste vragen in de industrie is.

Wat we uiteraard nooit te weten gaan komen.

En toch: Ik denk ook dat een AD er een rol in speelt dat niet alleen de ‘wanneer krijg ik mijn Rolex’ waarvoor ik op de lijst sta 100% bij t merk zelf gelegd kan worden.

Just my 2 cents.

Ik mis de optie: NIET. Ik (vr)eet dat niet, jughhh, bah… :face_vomiting:

1 like

Die is tof he? :joy::ok_hand:

1 like

Dat klopt, maar er zijn er bij die dat niet zo serieus nemen, zeker als ze in je vriendenkring zitten.

Door het schaarse aanbod kan de prijs alleen maar naar boven gebracht worden, en de kopers en AD werken daar aan mee, En massa aanbod drukt de prijs en dan ook de winst naar beneden, In auto s zie je dat ook wel gebeuren

Da ken nie… weet je het zeker?

• Ja ik weet het zeker ik lust popcorn
  • Natuurlijk lust ik popcorn ik maakte een grapje.

0 stemmers

Oja ik heb AD gebeld. Had er nog nooits iets gekocht.
De dame zei de lijst is kort genoeg je mag erop.
4 maanden later.

3 likes