Zeker niet.
Ik koop die dingen toch om te dragen.
Waarom ? Heb nog geen duidelijk antwoord.
Voor sommige modellen, de nieuwe opās als voorbeeld kan ook na aanbetaling niet gezegd worden of en wanneer je m krijgt. Indien niet geleverd binnen 1.5 jaar kun je bij een bepaalde ad in ons land je geld terug krijgen
Bij een aanbod-uitval zakt de vraag (lees:wachtlijst) toch niet gelijk weg?
er zijn het afgelopen jaar minder horloges geproduceerd i.v.m. COVID en de vraag naar horloges is niet evenredig afgenomen
Ik denk niet dat de Rolex fabriek stil ligt door Covid ziekte verzuim.
Brood bakken ze ook nog genoeg.
Het is een spelletje dat ik al 40 jaar ken.
Teveel denken is niet altijd goed voor een mensā¦
Krijg je verkeerde aannames van.
Is het weer zo ver.
Nee hoor.
Ook niet.
Je bent al 40 jaar aan het wachten op je Sub? Dan ben je goed te pakken genomen! Die lijsten zijn er nog niet zo lang hoor.
Vraag is hoog, aanbod is groot, maar vraag is ondanks de pandemie nog steeds hoger.
dat zegt ook niemand, maar er is wel verminderde productie vanwege COVID regels
stel ik ben een notenverkoper en ik rooster 10 zakjes per dag om te verkopen, mijn nootjes zijn zo lekker dat er elke dag 15 mensen een zakje willen hebben, dan maak ik een wachtlijst voor de volgende dag
i.v.m. veiligheidsregels kan ik ineens maar 6 zakjes per dag roosteren, gelukkig zijn er ook een paar zieke klanten en is er geen vraag naar 15 zakjes per dag, maar slechts naar 12 zakjes per dag, en verhip, de wachtlijsten worden langer
Dat gaat niet op voor alle modellen.
Tot een 2016 waren nog veel modellen gewoon op voorraad of nog binnen redelijke termijn gegarandeerd leverbaar. Ook voor de normale niet goede klant.
En voor de rest wil je denk ik t vezeltje van de kous weten en dat kan alleen een echte insider binnen Rolex je vertellen. En dat gaan ze of mogen ze niet doen.T antwoord wat je wil horen kan niemand je binnen te forum je geven. En daās niet verkeerd bedoeld.
Nootjes, zo random, I like it.
Die lijsten zijn er wel zo lang.
Heb meerdere keren meegemaakt.
Ook 40 jaar geleden al.
40 jaar geleden weet ik nietā¦
Maar een Daytona is hele lange tijd wel gewoon verkrijgbaar geweest. En de Sub kon je 8 jaar geleden ook vrij eenvoudig kopen.
Ik heb het ook over de Duikers natuurlijk en sport.
35 jaar geleden moest ik 2 jaar wachten op ge goedkoopste dames Rolex.
Top!
Hoe fantastisch mooi die Pepsi GMT ook is, zelf voor list denk ik niet dat ik hem zou kopen. Weet niet waarom, maar heb zo een grens waar ik niet wil boven gaan voor ƩƩn horloge. Ik zou dan wellicht wel in de verleiding komen om hem te flippenā¦
Besteš SuperDuikerā¦
9 a 10 jaar geleden kocht je bij de grijze handelaar welke Rolex je ook wou met 15procent kortingā¦
Heb je zolang onder water gelegenš³
Ik denk niet dat Rolex die vraag gaat beantwoorden. T zal wellicht t beste bedrijfsgeheim zijn van hun.
Maar:
Ik denk dat t verder gaat dan Rolex namelijk de ad.
Dingen zoals: Goede klanten komen eerst, āvriendjespolitiekā dat heet ik dacht dat er een verhaal binnen Rolex only te vinden is niet zo lang geleden dat iemand op de lijst wilde voor een model wat onmogelijk was. Diegene kent iemand die een goede klant is, die belt en wat onmogelijk was in eerste instantie werd omgedraaid naar binnen korte termijn ophalen en aftikkenā¦
En ook ad > verkoop aan grijze dealer. ā we hebben t model niet, weten niet wanneer we t wel gaan krijgen en poef opeens heeft de grijze dealer dat model wel. Tegen Premium. En ook al zou Rolex t aanpakken. Volgens mij is t zo dat de AD wat van Rolex kan krijgen, dit aftikt maar Rolex t niks boeit of aangaat aan wie de ad t weer verkoopt.
Jongens, kom op. Dit soort topics hebben we toch al tot āin en uit de treurenā gehad en behandeld.