Meestal (altijd eigenlijk) breng ik horloges voor service en/of reparatie naar W&V in Alkmaar. Mijn Sinn EZM3 is gas-gevuld en dat doet W&V niet. Dus maar eens info opgevraagd bij Sinn:
Wachttijd prijsopgave (wel nu al een indicatie, richting 250) is 6 weken en dan 14 weken na akkoord.
20 weken! Erg lang, een alternatief zie ik echter niet 1,2,3.
Tering wat een tijd. Dan maar geen Ar. vulling. Nomos duurt overigens maar 4 weken
Een alternatief is contact opnemen met een horlogewinkel/servicepunt, die/dat ook Ar horloges kan repareren. Hieronder bijv. Duitsland. Al de rode punten kunnen Ar-horloges repareren:
Een prima adres is Classic Watches in PrĂĽm. Ook een leuke rit
@LeenV Ik rijd van de week even naar de Sinn dealer in Duitsland. Moet ik daar even vragen hoe lang het duurt voor ze hem kunnen servicen?
Ik zou zon horloge toch liever bij Sinn laten servicen. En aan de andere kant, na 20 weken voelt het bijna alsof je een nieuw horloge krijgt.
Er staat een Sinn op de wenslijst, maar ik ga er nog eens goed over nadenken.
Over 10 jaar als jouw horloge service nodig heeft kunnen de wachttijden misschien wel teruggebracht zijn naar klaar terwijl u wacht
Graag
Ik ga geen nieuwe kopen. Hij is misschien veel eerder aan de beurt.
Toen ik er de laatste keer was kwam er iemand voor reguliere service en die kon hem eind van de dag ophalen, mits geen bijzonderheden.
Was dat ook een Ar exemplaar ?
Tja, misschien die gasvulling.
Geen idee. Ik kende de beste man niet. Ving het alleen op.
Als jullie niet zo’n apparaat hebben & iemand die weet hoe werkt, is het antwoord nee
In Frankfurt zullen ze er meer dan een hebben…
Denk ik ook! En bij al die service punten die op de kaart met een rode stip staan, minimaal 1.
Tijd gaat snel Leen gewoon naar Sinn heb je hem voor sinterklaas weer terug als nieuw