Wainer Diver WA10920 - Mijn nieuwe aanwinst

Na wat wikken en wegen toch besloten te gaan voor dit model van Wainer. Wat dit horloge uniek maakt is dat het bijna niet bekend is, maar waar toch een aardige productie onderhand is. Filmpje Youtube Productie

Hier mijn beknopte samenvatting;

Zoals je kan zien hieronder is het zeer goed afgewerkt en goed nagedacht over details. Dit model lijkt op een samensmelting van Hublot met een grovere duiker van Invicta. Alles sluit netjes aan de zeer soepele rubberen band valt direct strak in de L316 behuizing van de kast. Wat mij opvalt hoe robuust dit model ook is dat je dit nagenoeg niet merkt tijdens het dragen. Er is werkelijk op niets bespaard alles in luxe box opbergdoos. Wordt tevens netjes afgeleverd in een bijpassende Wainer draagtas. De mooie blauwe accenten komen overal in dit horloge terug. Het betreft hier een echte duiker met overdruk ventiel dus bij dalen naar dieper water is mogelijkheid de druk binnen de kast te verlagen. Daarnaast heeft het een lus om een in problemen geraakte duiker via een lijn omhoog te halen. Horloge heeft na aanschaf natuurlijk volledige 2 jaars garantie.

De maten zijn;
Breedte incl. Kroon 55 mm
Lengte 52 mm
Dikte 20 mm

Na twee dagen dragen moet ik bekennen dat dit er een is die in mijn collectie blijft.

Dank voor uw aandacht en wellicht uw reactie.

12 likes

Wat een dikke klatser. :wink: Hoe groot is deze jongen?

1 like

Excuus was nog aan het editten maar de maten zijn toegevoegd van deze klatser.

De maten zijn;
Breedte incl. Kroon 55 mm
Lengte 52 mm
Dikte 20 mm

Eerlijk is eerlijk maar ik heb er nog nooit van gehoord
Wel een vet horloge gefeliciteerd ermee

1 like

@pdr Is best lastig om alles te weten hoor! :wink:

Dat is nu de eerste klok die ik zie die breder is dan ie lang is.
Wat een beest!

1 like

proficiat !

zal ook wel een indrukwekkende dikke laag luminova hebben ?

1 like

Stoere duiker. Leuk filmpje ook. Veel plezier met je aanwinst.

1 like

Mijn hemel wat een formaat!

1 like

Deftig klokje…lijkt een beetje op de below zero.

1 like

Ik kende het merk niet, maar het ziet er goed uit!
Veel plezier van deze dikke klatser!!:+1:

1 like

Kreeg je er een steekwagentje bij? Sjezus wat een ding.

Maar proficiat met je aanwinst! Veel plezier er van!

3 likes

Stoer ding, met een mooie bandaanzet. Ben geen duiker maar het lijkt me toch niet prettig om aan je horloge omhoog getakeld te worden?

1 like

Als je niet meer bij kennis bent zal je het niet merken denk ik :joy:

I.d.d lume is goed aanwezig.

Deze staat straks op m.p indien je intresse hebt krijg jij een extra korting. :wink:

1 like

Kreeg nog een vraag van iemand wat deze weegt net op de weegschaal gedropt 220 gram schoon aan de haak.

Ik ben niet zo van de duikerts, maar deze heeft wel wat. Mooie klok! Geniet van je aanwinst.

1 like

Da’s nogal een stevige dresser … voor een survivalsuit dan wel, of een overall XXL… :slight_smile:

1 like

Mooie horloge. Ik ben het merk vaker tegen gekomen en dat zag er goed uit.

1 like