Wanneer bepaal jij welk horloge je draagt?

Op het moment dat ik aan een bepaald horloge denk en vind dat het tijd wordt om die weer eens te dragen, dan pak ik 'm.

Soms weet ik 's avond al wat ik de volgende dag wil dragen. Soms besluit ik 's morgens wat het wordt. Maar vaak genoeg doe ik ook ergens gedurende de dag een wissel. Niet zelden geinfluenced door iets dat ik op HF zie. :sweat_smile:

Dat gebeurd dagelijks meermaals en in een splitsecond. Er liggen op mijn bureau meerdere automaatjes die graag willen bewegen dan is the swap very easy :smiley::smiley:

hihihi
Dat had ik een jaar of 50 geleden,
ik werkte als leerlingmonteur bij van den Dool in Arnhem en ging naar een personeelsfeestje met mijn vaders gloednieuwe Mercedes en zijn Speedmaster om en in Engels tweedpak (toen mode)

Toch leuk die smoelwerken.
De baas in kwestie, prima gozer trouwens, woonde bij ons in de straat en fluisterde, jammer, truuk mislukt maar wel leuk geprobeerd :joy:

bij de weg
ik pak gewoon wat ik op dat moment leuk vind.
behalve als ik naar het ziekenhuis moet dan gaat m’n gelukshorloge mee, een Seiko Presage dresswatch.

Ik wissel wanneer ik daar zin in krijg

En de goesting van de dag ( wat nogal kan wisselen bij zoveel keuze ik heb :wink:).

Pas maar op dat je geen harDaanval krijgt daar. :crazy_face:

Bij het aankleden kijk ik naar wat passend is boj kleding en de invulling van de dag. Soms wissel ik de band nog.

Op dinsdag de Speedmaster. De rest van de week kijk ik ā€˜s ochtends wat bij mijn kleding past, waarbij ik probeer niet twee keer per week dezelfde te dragen.

Dat licht intieme detail paste toch beter bij je Jackson Lamb avatar dan bij de Heilige Vader…