Ik niet hoor. Pakkingen kosten een duppie per stuk en de meesten zijn prima. Maar ik heb eens een originele TH-pakking meegeleverd gekregen (die was geen duppie) die niet OK was. Er zat een putje in het rubber. Verving hem met een van mijn eigen pakkingen, problem solved. Was geen horloge van mezelf, en ben heel blij 2 druktesten uit te kunnen voeren hier.
Nou vooruit, ik ga erop in: hoe wast men zijn handen? Daarbij landt toch hooguit bij 1 op de 10 keer handen wassen een enkele verdwaalde druppel water op je polshorloge? Als je oprecht bang bent dat die ene druppel water je 7 jaar oude DUIKhorloge van 10k euro beschadigt heb je echt hulp nodig.
En daar ben ik dan voor. Maar helaas bedoelde je dat niet. Ik geloof er niet in dat 10K duikhorloges per definitie beter waterdicht zijn dan 200 euro duikhorloges. Maar ik heb er denk ik ook wat meer in 200 delen uit elkaar voor me gehad dan jij. In beide prijsklassen.
Je brengt je 7 jaar oude auto toch ook jaarlijks voor een kleine check?
Je rubber pakkingen kun je zien als klein onderhoud. De tester is de check.
Imo heb je hulp nodig als je niet even een druktest doet bij een horloge van 10k. Dit kan enkel betekenen dat je enorm decadent bent, in de Quote 500 staat of niet weet hoe de waterdichtheid van een horloge werkt.
Bedankt voor de antwoorden daar kan ik iets mee! Breng hem binnenkort naar de AD voor een druktest.
Jammer dat @Nash en @FFelix op deze manier reageren op mijn vraag… mij is altijd geleerd als je niets aardigs kan zeggen hou dan je mond.
Gelukkig zijn er HFers die wel iemand van antwoord kunnen voorzien!
Alles wat je zegt is waar, en toch kun je ook zonder jaarlijkse waterdichtheidstest nog steeds gewoon je handen wassen met je polshorloge om zonder dat ie stuk gaat. Echt waar. En ALS er dan een verdwaald druppeltje water op landt…dan kun je je horloge afdrogen, met de handdoek die je ook gebruikt voor je handen. Kan gewoon, doe maar eens gek, probeer maar eens, het ding is niet van suiker. Gaat gewoon goed.
Excuses. Ik hapte, (wat overigens niet bedoeld was als antwoord op je vraag in de opening, maar op het antwoord van Felix).
Succes met de druktest
Zojuist terug van AD, druktest laten uitvoeren en was nog perfect! Hoefde geen pakkingen vervangen te worden.
Bedankt voor jullie reacties.