Wanneer heb jij gebruikt gemaakt van de garantie?

Alleen een keer een SKX007 teruggestuurd vanwege de slechte uitlijning en verkeerd geplaatste wijzers.
Gelijk klaar met die overgewaardeerde rotzooi.

2 likes

Bij seriouswatches met mijn orient sd. Na aankoop hier op het forum toch achter gekomen dat deze niet goed liep, meteen opgestuurd. Zonder gezeur en zonder rekening gefikst!

Super service en heel blij met de mannen daar.

1 like

Laat een 3 maanden oude Hamilton Jazzmaster terug moeten sturen. De roter draaide mee met opwinden.
Via de bijenkorf als service retour, horloge 4 maanden weggeweest bij swatch group.

Ondanks de 4 maanden, wat gebruikelijk is bij de swatch group wel keurig teruggekregen, zelfs met nieuwe dail en liep als een zonnetje.

1 like

Seriouswatches is top!

2 likes

Niet van de fabrieksgarantie maar wel van de winkeliers garantie, laatst met een Edox horloge van vrouwlief. De batterij was leeg, zonder gemor en zonder dat ik er naar heb gevraagd, hebben ze kosteloos de batterij vervangen bij de lokale juwelier. :+1:

1 like

Laatst al iets uitgebreider opgeschreven.

Mijn 1 jaar oude Omega had een beschadiging op 1 van de indexen op de wijzerplaat. Terug naar de AD met het verzoek de wijzerplaat onder garantie te vervangen voor een nieuwe. Gingen ze regelen.

Zes weken later telefoontje dat ik hem op kon halen. Zit dezelfde plaat er nog gewoon in, maar moet ik 75E betalen voor het vervangen van bandschroeven met schade. Ik pissig. Wat ik wilde hadden ze niks aan gedaan maar wel geld vragen om schroeven te vervangen waar ik niet om had gevraagd.

Meld de AD dat ze er naast hadden gekeken naar constateerden dat ze die ene index niet konden herstellen. Ja, dat snap ik ook wel. Mijn vraag om de plaat te vervangen was niet doorgekomen werd me gemeld. Maar ze vonden het wel een erg goed idee. Pffrt. Direct maar weer terug laten sturen.

Nog eens 2 maanden later kwam mijn Omega terug met een verse volle service, servicepas, nieuwe wijzerplaat en Omega service doosje. Ik denk ook met garantie van 2 jaar, maar die valt binnen de fabrieksgarantie van 4 jaar. Ik heb de 75E voor de schroeven maar op de koop toe genomen.

2 likes

Prijs je gelukkig, zou ik zeggen. :slight_smile:

Stem. Een stam is iets anders.
Bij horloges noemt men het de stem (Engels), tige (Frans) of Aufzugwelle (Duits).

Het Nederlandse woord is opwindas.

2 likes