Wanneer kan ik posten in het ervaring met (ver)kopers gedeelte?

Inmiddels toch wel een tijdje actief op dit forum. Inmiddels ook twee horloges aangeschaft via het forum maar kan nog steeds deze verkopers geen positieve feedback geven op dit forum. Ook kan ik dus nog niet reageren op topics die gaan over potentiele verkopers die mogelijk een interessante aanbieding voor mij hebben. Wanneer precies krijg ik toegang om te reageren op dit gedeelte?

Dat weet niemand :see_no_evil:

3 likes

Ik na ongeveer 100 dgn dagelijks actief. Succes

Haha okay dat duurt dan nog wel even!

Als je echt actief meedoet is het volgens mij zo gepiept. Als je af en toe een berichtje plaatst, kan het wel even duren.

Maar Ć»h ā€¦

ā€¦ dat dus. Levels omhoog gaan vanzelf obv. activiteit en aantal uren lid/lezen etc. etc. Hoe je levels omlaag kan moet je even aan ā€˜de Eliteā€™ vragen. Daar moet je stoute dingen voor doen. :wink:

2 likes

Heb je al naakt, gesierd met enkel een batman-cape en nato strap aan beide polsen, rond het kampvuur der mechanische manufactuur rotorwerken gestaan?

Nee?

Dan duurt het zeker nog een maand of twee.

9 likes

Gaat mij net zo. Ik heb alleen geen idee hoeveel dagen ik daadwerkelijk actief op het forum zit (wel hoeveel dagen forumlid) Kan ik dat zelf zien of alleen de moderator?

Edit: gevonden

Ik drink nog 2 biertjes en dan ga ik ervoor!

5 likes

Het is wel degelijk bekend maar de moderators hebben eerder aangegeven dat ze dit liever niet op het forum zien langskomen. Dit om misbruik te voorkomen. Maar inderdaad, paar maandjes actief (jij dus paar weekjes) meedoen en je schiet zo naar trustlevel 2 of 3.

Originele vraag :disappointed:

1 like

Ik zie net in het verkoop gedeelte een post verschijnen van iemandā€¦ en als ik dan kijk naar zijn ā€œhistorieā€ dan krijg ik wel een :thinking: gevoel bij het ā€œalgoritmeā€ van het forum :grimacing:

1 like