Breitling hoort niet in dat rijtje thuis. En Omega…meh, eigenlijk ook niet. Verder begrijp je het wel aardig $nelle!
M E (mee eens)
Omega staat op gelijke hoogte met Rolex…
DVDI
Dank Voor De Inspiratie
Presenteer cijfers, Kasper. Het is genoeg met je gewauwel. Basta.
Het gaat niet om aantallen die verkocht worden of wie meeste omzet maakt. Maar puur om het product zelf. Wanneer het gaat om de horloges dan staat Omega gelijk, maar misschien zelfs boven Rolex. Tjah Rolex maakt in feite alleen veredelde werk horloges. Geen haute couture…
Wacht even, even m’n popcorn maken…
Nee, da’s waar…
Wow… ik maak een luchtig grapje en jij…na arrogant en pedant, nu ook nog ad hominem.
FYI, geen enkele van mijn horloges was sub 200 euro.
Wat moet jij je stoer vinden in je eigen wereldje, gut gut.
Geen enkel echt horlogemerk maakt Haute Couture…
(en voor Kasper die engelse termen te pas en te onpas door elkaar gooit; haute couture is wat anders dan haute horology. Het ene heeft met kleding te maken, het andere met horloges…)
Nee Rolex is meer thuis in de Haute Cuisine
Dat weet ik dat is een term uit de modewereld. Maar wat ik ermee wil zeggen is dat Rolex voor de grote meute wordt gemaakt, Omega eigenlijk hetzelfde, behalve dan bepaalde uitzonderlijke horloges zoals bijvoorbeeld die tourbillon…
Zoals eigenlijk al gezegd: Rolex maakt leuke werk horloges. Wanneer je wat meer geld kunt missen dan kun je best daarvoor gaan. Maar het is niet uitzonderlijk.
Oeoeoeoeh een compliment van han
Gratis advies van uw moderator: vanaf hier weer on topic
Het is maar net waar je blij van wordt…
Gelukkig niet. Stel je voor.
Überhaupt. Haute couture is mode. @Chillekasper
Gelieve dit niet als een horloge te zien. Mode.