Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Dat is niet gewoon mode, maar voor een heel klein groepje mensen. Niet voor de massa, maar soms zelfs voor een enkeling. Wanneer we dat vertalen naar horloges, sinds wanneer is een moderne Rolex “echt” exclusief geweest? Welk model van Rolex is exclusief? Die met die tijger print?

Jij hebt wel veel meningen over iemand op basis van enkele online posts. Doe je goed!

Zzzzzzz

Wat is exclusief?

Zoals iemand hierboven dat noemde “haute horology”

Ik heb al niks gezegd.
Ik vind jullie allemaal raar.

5 likes

:open_mouth: maakt niks uit. Ik gaf alleen antwoord op je vraag. :stuck_out_tongue:

1 like

Rolex is geen haute couture.

Je mag het niet vergelijken. Hou er mee op. :see_no_evil:

1 like

xD

1 like

Spiegelen noemen we dat geloof ik.
Of had je geen mening én aanname over hoeveel ik uitgeef aan horloges, hoeveel anderen ‘horen’ uit te geven aan horloges en dat eenieder die geen 135 euro over heeft voor een horloge beter pinda’s kan kopen?

Wat was dat bijbelse gezegde ook alweer met oog en splinter… :thinking: :smirk:

2 likes

Oh man je blijft veel typen en het is zo weinig boeiend… ik ga aan de Aperol doeiiii

1 like

Jullie zijn allemaal haute metoten

12 likes

:rofl:

Ik kan melden dat de mijne net verkocht is voor 225 flappen.

Maar ga vooral door, ‘ik wil niet meer dan 95 euro betalen’ groepje :sweat_smile::sunglasses:

3 likes

We zijn allemaal ontzettend blij voor je.

3 likes

Van harte gefeliciteerd!

Bedankt.

1 like

Om heel eerlijk te zijn baal ik nu wel een beetje dat ik net de mijne verkocht heb voor een hele vriendelijke €100,-

Volgende keer beter.

2 likes

bedoel je dan zo’n wood watch?

1 like

Het siert je wel hoor :grin: (maar 225 is ook wel lekker natuurlijk :thinking:)

Nee joh die forumspirit en dat gunnen, voelt vast lekker warm vanbinnen :relieved:

2 likes