Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Bedankt, Henk :sunglasses:

Jij heet Henk?

1 like

De trein is nu pas goed vertrokken…

1 like

Boven listprijs verkopen mag toch niet op het forum? :joy:

6 likes

Iedereen mag doen wat hij wil, maar ik vind het niet des forums om er meer dan de aankoopprijs (plus verzendkosten) voor te vragen… Vind het een beetje zielig om het zo aan te pakken.

9 likes

List prijs is E 319,00 !!!

1 like

Maar heb jij niet mee gedaan met de inkoop actie voor 95€…?

1 like

Ik denk dat je best weet wat Batossai bedoelt. Daarnaast is de list price €319. Jij hebt het over verkoopprijs. Dat is bij Invicta niet hetzelfde.

5 likes

Oke!!!

2 likes

Ja te duur en aan je tekst te oordelen zag je de bui zelf ook al hangen

40 euro voor t goede doel. Edit : maak een forumlid blij voor 95 :grinning:

4 likes

Dit.

4 likes

Haha… mooi verhaal weer. Zet hem dan op MP te koop en niet hier.

2 likes

Haha jij hebt je oordeel weer klaar.

Moet de beste man toch zelf weten. Koop je hem toch niet.

Lekker op je bureau houden man. Over een jaar of 40 laat je je baard staan en lach je al deze “haters” uit.

3 likes

Klinkt een beetje als (klein) slaatje slaan uit…mag, maar doe dat dan op Marktplaats of zo en gun hier een mede forumlid een mooi horloge voor een nette prijs :wink:

1 like

Kun je toch (nét) van naar de Chinees hoor

2 likes

Ik snap dit wel.

Het is vraag & aanbod en aangezien het aanbod van €95 niet meer bestaat en de vraag nog wel kan je vragen wat je wil.

Iedereen op het forum heeft de kans gehad om hem voor €95 te kopen, als je dat toen niet hebt gedaan betaal je nu de premium.

De aanschafprijs is niet relevant.

Als jij een mooie korting krijgt bij de juwelier omdat hij jou zo aardig vind en je vind het horloge toch niet zo leuk dan ga je hem toch ook niet super goedkoop verkopen omdat je het horloge goedkoop hebt gekregen en het forum zo leuk vind…

4 likes

Eens kijken, zit ik nu toch in het “Rolex prijzencircus” topic terwijl ik die niet meer lees / volg?

Oh neen…

1 like

Ik ga er ook van uit dat niet ALLE horloges in het blauwe deel met verlies worden verkocht.

Mee eens. Maar verkoper begint er zelf over.

En wie kaatst kan de bal verwachten.
Van mij mag ie er op verdienen. Maar een forumlid blij maken voor de inkoopprijs is veel meer waard dan € 40 ( dit is alleen maar mijn mening).

2 likes