Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Ik ben het ook zeker eens dat iedereen moet vragen wat ie zelf wil, maar laat dan dergelijke zinsneden als
"Prijs te duur? Dan vind je het niet mooi genoeg! En blijft hij in de box op mijn bureau" lekker achterwege.

Als men hem bij de inkoopactie al niet mooi genoeg vond voor 95 euro, sure laten we er dan 2 weken later 50 euro meer voor neertellen… :thinking::joy:

Ik begrijp dat winst maken op HF niet. We zijn hier toch allemaal vrienden van elkaar?

5 likes

Mwah, daar denken wij dan anders over

2 likes

Ik dacht dat superduiker al loaded was.

Je zou bijna denken dat t een trol is zo goed krijgt hij iedereen op de kast. Nou joh. succes!

Hoe kan iemand zich laten kennen? Nou zo :face_with_hand_over_mouth:

Geweldig allemaal.!
Ik heb nu al lol!

2 likes

'tis nochtans best éénvoudig allemaal. Wil je hem kopen aan 95 euro? Dan ben je in principe te laat en dan ga je op de goodwill van een ander forumlid beroep moeten kunnen doen. Geen zin om de normale winkelprijs te betalen die, wauw zeg, 50 euro hoger ligt? Best gaan wenen in een hoekje dan denk ik.

Als ik in de solden een koopje doe, willen jullie daar dan ook de vruchten van een paar maand later? Of was ik met het geld op de juiste plaats op het juiste moment?

Het is niet ‘des forums’, neen, maar het gaat niet om een paar k euro hé. Grow some balls en koop wat je wil ondanks die 5 tientjes. Niemand gaat rijk worden van de winst op z’n Invicta hoor. Heisa over 5 tientjes, het moet hier niet gekker worden. Als je slaap moet laten over 5 tientjes, dan moet je een andere hobby zoeken dan luxe-horloges :joy:

9 likes

Aan de andere kant weet je als verkoper dat je dit gezeik over je krijgt als je dit horloge hier aan 5 tientjes duurder aanbiedt. Moet je dat dan willen?

1 like

Als de verkoop prijs/ nieuw prijs op de 145 euro ligt, is 95 dan niet een normale tweedehands/marktprijs voor een gebruikte? Want invicta schrijft over het algemeen veel af. Ben benieuwd naar de prijzen over een paar maanden nadat hij bv ook op watch2days langs gekomen is en de hype over is :sunglasses:

1 like

Je moet je daar geen reet van aantrekken hier. Al die kleinzierige ‘verzamelaars’ met een mening. En maar weer voor een dubbeltje op de eerste rang proberen te zitten…

:weary:

Tis een hobby hé, geen Artis punten boek.

2 likes

Man man man. Topic heeft de bodem wel bereikt zo te zien. Wordt tijd dat Jur een slotje gaat afstoffen

3 likes

Heb jij zelf niet in verschillende topics verteld over de winst die jij maakt, ook op moderne invicta’s? Iets met de pot en de ketel die elkaar wat verwijten :innocent:

1 like

Je bent geen liefhebber als je van mede-hobbyisten geld wilt aftroggelen. Dan ben je een handelaar. En een beetje zielig.

2 likes

Briljante observatie :flushed:

Niemand mag een menig hebben behalve jij :thinking: Ik maakte de opmerking dat ik het zielig vond. Niet omdat ik het hebben wil. Ik heb het voor die €95 laten voorbij gaan. Geen behoefte aan. Dus dat voor een dubbeltje op de rang zitten… Nee. Wat is een Artis punten boek?

1 like

Een handelaar die 50 euro ‘verdient’? Dude pleeeaaase.

1 like

Bedankt.

Je mag een mening hebben. Ik mag die ook zielig vinden. Want een horloge dolgraag willen aan 95, maar niet aan 145, dat gaat er bij mij niet in. Zoals iemand al treffend zei; bij 95 euro was er vraag en aanbod. Nu enkel nog vraag. You do the math.

Dat heet prijselasticiteit.

Het is natuurlijk makkelijk praten over 5 tientjes met een sub om de pols en een bwm in de garage. Maar het is toch 50% meer ineens, dat is toch een significant bedrag.

4 likes