Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Het was geen compliment :joy::joy::joy:

Nee? #wereldstortin

Als 50 euro veel is voor je dan zit je fout op een forum van luxe artikelen. Ga dan 25 broden kopen ofzo. Prioriteiten.

Als €50 voor je veel is, koop je een Invicta. Het liefst zo goedkoop mogelijk.

2 likes

Er is een verschil tussen het niet kunnen betalen of het niet willen of het niet waard vinden. Bij 145 koop je ineens ook een Seiko of Citizen duiker.

1 like

Nee dan lees je de tijd af op je gsm. Of op de kerktoren for all I care.

1 like

Horloges. Van F91W van 9 euro tot mensen met tonnen om hun pols.

Mij maakt het niet uit wat iemand vraagt. Mij gaat het om superduiker. Die zogenaamd zoveel geld heeft (muziekinstallatie van tonnen), roept dat iedereen in NL een huis kan kopen omdat hij t kon en dan tientjes slaan uit een invicta. Droef.

8 likes

Bwa denk niet dat het hem om de centen te doen is. Eerder principieel. Marktwerking gaat 2 kanten op. Misschien al vaak genoeg een verlies moeten pakken.

Of ie is et gewoon beu dat anderen zijn rekening maken.

Neenee, hoogstwaarschijnlijk geniet ie nu stiekem van alle heisa :joy:
Lekker goedkope roering.

1 like

Dat denk ik ook. Beetje rellen.

1 like

Het gaat niet om de hoeveelheid, 30% winst op een invicta is net zo veel als 30% op een rolex. Bovendien wist de TS hoe het horloge er uit zag en wat de kwaliteit van invicta was. Hij liet weten dat hij de banden van invicta kende dus heeft hij hoogstwaarschijnlijk ook ooit een invicta gehad/gedragen. Hij kocht het horloge met voorbedachte raden namelijk snel 5 tientjes vangen.

in de Colruyt hier in Waregem moet je vooraleer je een kar neemt eerst de handen ontsmetten. er wordt ook verwacht dat je een mondmasker draagt en
:face_with_monocle:

Ik heb je reactie gelezen maar ik ga er niet op reageren omdat ik de inhoud van te lage kwaliteit vind.

2 likes

Dat kan ik me voorstellenđŸ€”

Ik weet het. Maar is toch allemaal een gedoe voor 5 tientjes
 .

Hoe noem jij dit dan.? Je reageert net wel

Soit
laat maar vallen, joh.

Het was mijn poging tot een kwinkslag. Een humoristische.

Dat kan zomaar best arrogant zijn, dan. :face_with_raised_eyebrow: Leuk dat jij niet op 5 tientjes meer of minder kijkt, maar niet ieders portemonnee is hetzelfde.
En een prijsstijging van 50% van een effectief 2e hands, niet eens zeldzaam artikel binnen een paar weken is nogal eh
bijzonder.
Kom nou aub niet aan met ‘in het blauwe gedeelte mag dus geen winst gemaakt worden’, want als ik bij wijze van voor een grijpstuiver een vintage, zeldzaam klokkie wat ik ooit in m’n kinderjaren heb gekocht op een rommelmarkt ofzo anno 2020 voor een veelvoud aan grijpstuivers aanbied Ă©n nog steeds een marktconforme prijs vraag’, zou ik óók winst maken, maar zoiets is natuurlijk totaal niet te vergelijken als het horologisch equivalent van een Febo kroket van 2 euro uit de muur trekken, effe in m’n binnenzak houden, en 10m verderop aan een hongerige voorbijganger voor 3 euro slijten.:money_mouth_face:

Overigens, misschien nog ten overvloede, mijn eerdere punt suggereerde ook niet dat ik of iemand anders dit horloge ‘dolgraag voor 95 wil en nu niet meer voor 145’; ik stoorde me hooguit aan dat ene zinnetje in z’n verkooptopic.
Ik wil het ding sowieso niet; deels uit esthetiek (of het gekopieerde gebrek er aan) en deels uit principe.
Laat mij maar dagelijks genieten van m’n Maen Hudson. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kost niet goedkoop inderdaad😂

4 likes

Wat een moeilijk gedoe allemaal zeg. Er zijn ook horloges die 10 jaar geleden €6000 kostten en nu voor meer dan +€2000 winst weg gaan. Wordt ook niet elke keer over gejammerd.

2 likes

Dit is met opzet gedaan. Gekocht, wachten, verkopen. Een prijsstijging is iets anders.