Heb je je misdragen dan?
Haha niet eens! Het leek meer op een glitch…
Ach, we maken er maar het beste van.
Je kan natuurlijk ook in “wat had ik willen dragen vandaag” een reactie plaatsen.
Zoiets: zo’n xxxxxxxx(merk en type) had ik graag om de pols gehad vandaag, maar vind er maar eens 1!
Mocht je toevallig………? Etc
Dit is wel apart, de meeste eigenlijk iedereen ,inclusief mijzelf, die je hoort zijn na 365 dagen tl2 en heb je erg veel bijgedragen dan komt tl3 er dezelfde dag bij.
Jawel he, erom leuren is ook zoiets, maar zal er eens om vragen.
Da’s inderdaad vreemd en als je TL wegens schavuitenstreken teruggedraaid was dan had je daar uitgebreid tekst en uitleg bij gekregen. Je kan eens een PB proberen sturen naar Jur, misschien.
Vandaar dat ze er het maar als tekst in die grijze blokjes gezet hebben natuurlijk.
Thanks, zojuist gedaan. Hopelijk kan ik jullie snel laten weten dat ik ben toegetreden tot de TL-2’ers. Zo niet, dan kan ik waarschijnlijk op zijn minst laten weten welke overtreding(en) ik heb begaan.
Ik vraag mij af of je daar een duidelijk antwoord op krijgt. Volgens mij is het iets dat het systeem automatisch doet. Het is niet dat Jur een knopje omzet ofzo.
Daarom krijgen je als lid een jaar de tijd om te snuffelen en besnuffeld te worden, om inderdaad enige ervaring op te doen. Want ervaring komt met tijd
We’ll see, het leesplezier is er niet minder om. Het zou echter wel leuk zijn om ook iets te kunnen verkopen zo af en toe. Ben door @Colnago zijn post geinspireerd om de collectie tot 6 terug te brengen. Dan mag er echter nog wel wat meuk vertrekken…
Ook belangrijk dat je op zoek bent naar iets. De meeste antwoorden lijken hier nogal technisch gericht.
Is ook waar😊
En zo ben je TL-3, waar een mens blij van kan worden! Naast mijn veterstrikdiploma toch wel een mijlpaaltje
Lekker bezig
Toch niet stout geweest dus. Mooi zo
En nu weer tl1?
TL-3? Ik zie TL-1 staan. Nu ben ik wel heel benieuwd.
Dat is toch wel merkwaardig, ik denk dat het hier spookt.
Ik kreeg de melding, kon mijn profiel aanpassen en ik heb TL-3 rechten (dat vind ik overigens het belangrijkst).
Denk dat er een glitch is, onder je naam staat idd tl3 en als ik op je profiel klik staat er tl 1.
Ach whats in a name? Je hebt de rechten in ieder geval die je verdient. Anders nog ff een berichtje naar Jur sturen, die kan het vast oplossen.