Warschau, vast iets moois te vinden

Beste lezers,

Binnenkort ga ik een paar dagen naar Warschau en vroeg mij af wat daar te zien en te koop is op horlogegebied. Heb je een goeie tip, laat het mij weten!

Met vriendelijke groet,

Harm

Geen idee wat er in Warschau te zien is op horloge gebied. Wat ik wel weet is dat er in Polen veel verzamelaars wonen, veel meer dan dat je zou verwachten. Daarom denk ik dat er toch wel wat vintage zaakjes te vinden moeten zijn.

Ik denk dat er vast wel leuke oude sovjet horloges te koop zijn, alleen ik heb geen idee waar je moet wezen:(

Ben benieuwd wat ik vorig jaar gemist heb. Was er ook niet bepaald voor de horloges en vooral bij de touristische plaatsjes geweest.

Ben er ook niet bepaald voor de horloges hoor, ben er al een aantal keren geweest dus zie waarschijnlijk dit keer wel een gaatje om op horlogejacht te gaan. Helaas nog weinig bruikbare tips mogen ontvangen.

Hamari Schreef:

Beste lezers,

Binnenkort ga ik een paar dagen naar Warschau en
vroeg mij af wat daar te zien en te koop is op
horlogegebied. Heb je een goeie tip, laat het mij
weten!

Met vriendelijke groet,

Harm

In Warschau is veel moois te vinden. Heb helaas niet gekeken of ze horloges droegen.

Ff zoeken op chrono24. Dan heb je een goede basis om daar te zoeken qua locaties

JMN Schreef:

Hamari Schreef:

Beste lezers,

Binnenkort ga ik een paar dagen naar Warschau
en
vroeg mij af wat daar te zien en te koop is op
horlogegebied. Heb je een goeie tip, laat het
mij
weten!

Met vriendelijke groet,

Harm

In Warschau is veel moois te vinden. Heb helaas
niet gekeken of ze horloges droegen.

(:smiley:

Hamari Schreef:

Ben er ook niet bepaald voor de horloges hoor, ben
er al een aantal keren geweest dus zie
waarschijnlijk dit keer wel een gaatje om op
horlogejacht te gaan. Helaas nog weinig bruikbare
tips mogen ontvangen.

Dat kan ik begrijpen. Misschien dat de locals daar meer tips hebben? Zelf vorig jaar een WW2 roadtripje gemaakt langs Dresden en Warschau (Auschwitz).